نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انتظار مردم از دولت جدید، تسریع و شتاب دهی در برنامه ها و تحقق شعارها برای ساماندهی وضعیت کنونی جامعه است.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۱۹
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین اله نورکریمی تبار اظهار داشت: حال که تکلیف اعضای هیات دولت مشخص شده، شرایط کشور نیازمند تحول و تغییر است و اعضای کابینه دولت جدید و سایر کارگذاران و مدیران باید منشا تحول آفرینی در جامعه باشند.

وی در مورد جناحی بودن افراد کابینه هم توضیح داد: رییس جمهوری برای داشتن بهترین عملکرد و ایجاد هماهنگی و توازن در امور، ناگزیر باید افرادی از طیف فکری خود را انتخاب کند و نمی توان فردی مخالف با مشی فکری رییس جمهوری انتخاب کرد و این یک نکته بدیهی است که باید افراد همفکر و هم سو انتخاب شوند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: اما عرصه عمل با گرایش های سیاسی تفاوت دارد چرا که اعضای کابینه با بررسی عملکرد مدیران در ابقا، بگارگیری یا عزل آنها تصمیم گیری خواهند کرد و مدیران شایسته به خاطر گرایش های سیاسی مخالف کنار گذاشته نمی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار یادآور شد: از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون افراد تاثیرگذار و متعهد به نظام همواره مورد هجمه رسانه های بیگانه، معاندان داخلی و خارجی و سرویس های جاسوسی قرار دارند تا وجهه این افراد در جامعه و نزد افکار عمومی خدشه دار شود و تیم دولت جدید نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

وی توضیح داد: دشمنان و معاندان همواره در تلاش هستند تا افراد دارای کارایی لازم و متعهد به حرکت در مسیر انقلاب با برنامه های تحول آفرین، پست های مختلف را در دست نگیرند و مسوولان از بین اشخاص منفعل با برنامه و پیشینه ای ضعیف انتخاب شوند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: انتخاب افراد کارآمد، متعهد، دلسوز و صادق برای تصدی گری امور همواره خشم دشمنان را بر می انگیزد و آنها تمامی تلاش خود را برای تخریب این شخصیت های موثر به کار می برند و بر اساس تجربه، بروز خشم و نفرت دشمنان از افراد متعهد و کاربلد مشخص می کند آن شخص برای انقلاب و نظام ما تاثیرگذار و وجودش برای دشمنان ضرر و خسران است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار تاکید کرد: هم اکنون نیز با وجود اینکه زمان زیادی از تشکیل دولت جدید نگذشته، همجمه های گسترده داخلی و خارجی بر علیه این دولت نوپا و تیم مدیریتی آن شکل گرفته است تا در روند فعالیت هیات دولت سنگ اندازی شود.

وی افزود: اما هیات دولت جدید باید با درایت، زیرکی و اشراف به مسائل و اهداف پیدا و پنهان دشمنان، برنامه های خود را با جدیت برای پیشرفت کشور و ساماندهی وضعیت موجود جامعه تحقق بخشند.

ارسال نظرات