خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس خبر داد:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس از برگزاری ۵۰ برنامه شاخص و ۲۰۰ برنامه عمومی در هفته دفاع مقدس در سطح استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۰۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با اشاره به برنامه‌های بسیج هنرمندان استان فارس در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس، ترویج فرهنگ انقلابی، ولایت مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، روحیه خودباوری ملی و دینی با حفظ و نشر ارزش‌های والا را به ما نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان به ویژه با استفاده از ابزارهای هنری و هنرمندانه می‌تواند تاثیرات خیلی خوبی داشته باشد گفت: در این راستا معرفی اسوه‌ها و الگوهای ارزشی حماسه دفاع مقدس، ایجاد فضای ارزشی و معنوی با الگوبرداری از فضای جبهه‌ها، انجام فعالیت‌های مختلف به ویژه برای نسل چهارم انقلاب همچنین اجرای کارهای خلاقانه با روایت هنرمندانه را می‌توان در این حوزه مدنظر داشت.

مسئول بسیج هنرمندان استان فارس با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای جذب حداکثر نیروهای جوان هنرمند در هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان فارس و شهر شیراز همواره مدنظر است، افزود: برای این هفته 50 برنامه شاخص و 200 برنامه عمومی در هفته دفاع مقدس در شهر شیراز و سطح شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود.

میکائیلی با اشاره به اجرای این برنامه‌ها بیان کرد: مشارکت در برگزاری عصر شعر با دیگر اقشار بسیج، رونمایی از مدرسه هنری مجازی توسط بسیج هنرمندان، رونمایی از سایت تخصصی سازمان بسیج هنرمندان، رونمایی از جشنواره بین‌المللی شعر خاتم سلیمانی و برگزاری نشست تخصصی هنری با موضوع دفاع مقدس از شبکه استانی فارس از جمله برنامه‌های شاخص است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد: آیین تجلیل از رزمندگان هنرمند دفاع مقدس و همچنین هنرمندانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند با مشارکت بنیاد حفظ آثار و برپایی نمایشگاه آثار شهدای هنرمند با همکاری شهرداری و بنیاد شهید همچنین اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه ویژه هنرمندان در شهر شیراز از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

مسئول بسیج هنرمندان استان فارس تصریح کرد: برپایی و رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس و اکران فیلم کوتاه لبخند خدا با موضوع دفاع مقدس که در حال ساخت است از دیگر برنامه‌های این هفته است که توسط بسیج هنرمندان دنبال می‌شود.

میکائیلی با بیان اینکه تهیه آلبوم سرود دفاع مقدس و موسیقی دفاع مقدس در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس است گفت: مسابقه داستان‌نویسی با موضوع عملیات ثامن و همایش یک روزه شناخت ابعاد زندگی شهید شاخص هنرمند سازمان بسیج هنرمندان شهید حاج حسین فهمیمی همچنین دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمند استان فارس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: اختتامیه جشنواره استانی عصر انتظار که در 25 شهرستان برگزار شده، آیین اختتامیه داستان ویژه نیروهای مسلح که توسط روابط عمومی سپاه فجر دنبال شده و بسیج هنرمندان مشارکت داشته و همچنین آیین اختتامیه جشنواره استانی خاکریز دفاع مقدس که توسط بنیاد حفظ دنبال می‌شود، از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها