خبرهای داغ:

دولت در انتخاب استاندار به آذربایجان‌غربی نگاه ویژه‌ای داشته باشد

امام جمعه ارومیه گفت: استان آذربایجان غربی جز استان های ویژه وحساس است و انتظار می رود دولت فرد شایسته ای را برای سکانداری استانداری آذربایجان غربی تعیین کند.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۰۸
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه ضمن دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهارداشت: امیدواریم با حرکت جهادی کادر درمان و مسئولان استانی و کشوری این بیماری منحوس از کشور ریشه‌کن شود.

وی افزود: مردم نباید به شایعات توجه کنند و کسانی که واکسن نزده‌اند برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هرچه سریع‌تر باید واکسن بزنند.

وی با اشاره به بیانات رئیس جمهور در خصوص انتخاب مدیری شایسته، کارآمد، انقلابی و لایق برای استان‌های ویژه، عنوان کرد: با توجه به  اینکه آذربایجان‌غربی هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه دارد بنابراین جزو استان‌های ویژه و حساس به شمار می‌رود.

قریشی افزود: همچنین با توجه به اینکه آذربایجان‌‌غربی رنگین کمان اقوام و ادیان و مذاهب مختلف است بنابراین دولت باید در انتخاب استاندار به این استان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به این که دفاع مقدس هنوز در استان آذربایجان غربی جاری است انتظار می رود دولت فرد لایق و شایسته ای را برای سکانداری استانداری آذربایجان غربی تعیین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات