فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام گفت :حضور جهادگران بسیجی در عرصه سلامت مجاهدت در راه خداست
کد خبر: ۹۳۷۳۵۸۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳


سرداراباذر سالاری در حاشیه اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم و صعب العبور دربندرعباس درگفت و گو با بسیج ،اظهارداشت  :افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای استان هرمزگان توسط ۳۲۹ گروه جهادی بسیج واکسینه می شوند.

وی افزود :۳۲۹ گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، شامل پزشک، پرستار و متخصص تزریق واکسن ، واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال را انجام می دهند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان  ضمن تقدیر و تشکر از گروههای جهادی بسیج که در مبارزه با کرونا در طرحهای غربالگری، گندزدایی محلات، تولید ماسک و دستکش و همچنین امر مهم واکسیناسیون مردم استان نقش مهمی داشته اند، افزود : حضور جهادگران بسیجی در این عرصه ها مجاهدت در راه خداست و نجات جان یک نفر هم برای ما مهم و حیاتی است.

سردار سالاری از سازماندهی، تجهیز و بکارگیری ۳۲۹ گروههای جهادی در استان برای واکسینه شدن افراد بالای ۱۸ سال در همه روستاهای استان خبر داد و اعلام آمادگی کرد که اگر واکسن لازم تأمین شود همه افراد در شهر و روستاهای استان توسط گروههای جهادی بسیج واکسینه خواهند شد.

سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم در این مراسم ضمن تقدیر از گروههای جهادی بسیج شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: ۵۰ گروه جهادی از بسیجیان جامعه پزشکی در قالب تیم‌های جهادی کار واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای شهرستان بندرعباس را انجام می دهند.سرهنگ ماندگاری افزود: این تیم های پزشکی در همه روستاهای شهرستان بندرعباس بویژه مناطق صعب‌العبور حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات