شاهرود_ فرمانده پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود از اجرای ۱۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محله شهرک امینیان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۳۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
اجرای ۱۰ ویژه برنامه پایگاه بسیج حزب الله شاهرود در هفته دفاع مقدسمحمد اکبری در گفتگو با خبرنگار بسیج با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به اجرای ۱۰ برنامه شاخص در این هفته به همت بسیجیان پایگاه اظهار کرد: فضاسازی محله و پایگاه و مسجد این محله و برپایی ایستگاه صلواتی و دیدار با خانواده شهدا و گلباران قبور مطهر شهدای این محله از برنامه‌ها خواهد بود.
او افزود: برگزاری برنامه آبروی محله به یاد شهید محمدمهدی حجی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، تقدیر از رزمندگان دوران دفاع مقدس محله و پخش فیلم و مستند‌های دفاع مقدس در محله از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
فرمانده پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود، گفت: برپایی نمایشگاه تصاویر شهدا، افتتاح کتابخانه گردشی شهدا و برپایی جشنواره فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های در این هفته است که به همت بسیجیان و حضور اهالی اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها