اصغر کشت‌کار، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به همراه هیات رئیسه این دانشگاه، از اردوی جهادی بسیج دانشجویی در روستای بکندی از توابع بخش کوهین شهرستان قزوین بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۴۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اصغر کشت‌کار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به همراه هیات رئیسه این دانشگاه، از اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه در روستای بکندی از توابع بخش کوهین شهرستان قزوین بازدید و ضمن عرض خدا قوت، برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
بازدید از اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در روستای بکندی
 
در این بازدید نحوه فعالیت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در قالب کارهای عمرانی و فرهنگی،  رصد شده از تلاش دانشجویان جهادگر تقدیر شد.

گفتنی‌ست گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حمایت‌های مادی و معنوی این دانشگاه در قالب سازمان بسیج دانشجویی استان در دهمین اردوی جهادی خود با حضور در روستای بکندی بخش کوهین از توابع شهرستان قزوین ضمن فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی برای خانواده های محروم این منطقه، منشا خدمات بسیاری شده اند.

در این اردوی جهادی که از روز چهارشنبه 17 شهریور آغاز شده و به مدت 7 روز ادامه دارد، 34 دانشجو شامل 26 دانشجوی پسر و 8 دانشجوی دختر حضور دارند که فعالیت‌های عمرانی همچون ساخت دو چشمه حمام و دو چشمه سرویس بهداشتی و فعالیت‌های فرهنگی از قبیل اکران فیلم‌های مستند، فیلم‌های سینمایی کودکان،  برگزاری کلاس‌های فرهنگی و مشاوره‌های تحصیلی را برای کودکان این روستا را در برنامه اجرایی خود دارند.

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان قزوین

ارسال نظرات