خبرهای داغ:
گروه بانوان جهادی پایگاه راضیه توانستند با جمع آوری و تحویل درب بطری ها به کمپین های مخصوص دریافت درب بطری و تحویل ویلچر،در شهر دزفول سالمندی را شاد نمایند .
کد خبر: ۹۳۷۳۶۵۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج: اوحدی مراغه ای در گفت گو با بسیج نیوز از گتوند خوزستان گفت: کمپین در بطری از اوایل سال ۹۵ ، ابتدا در دزفول راه اندازی شد و بعد از آن در تیر ماه ۹۵ تعدادی از شهروندان فعالیت خود را در اهواز و سپس دیگر شهرهای استان خوزستان آغاز کردند. گروه بانوان جهادی پایگاه راضیه توانستند با جمع آوری و تحویل درب بطری ها به کمپین های مخصوص دریافت درب بطری و تحویل ویلچر،در شهر دزفول سالمندی را شاد نمایند .

«کمپین در بطری» که بیش از 4 سال است نقل محفل‌ها شده، از گروه‌های کوچک خانوادگی تشکیل شد و اکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است. اعضای این کمپین مردمی با جمع آوری و فروش درهای بطری پلاستیکی برای معلولان نیازمند، ویلچر (صندلی چرخدار) خریداری می‌کنند.

 هدف از برگزاری کمپین در بطری فرهنگ سازی در زمینه تفکیک زباله از مبدا و ایجاد حس نوع دوستی است که در سراسر کشور تبدیل به یک حرکت مهرورزی شده است؛ هدفی که باعث می‌شود از این راه ضایعات در بطری برخی از لوازم و وسایل توانبخشی را برای معلولان جسمی تهیه کرد.

#همراهتم_خواهرم

 

ارسال نظرات