خبرهای داغ:
سرهنگ نوروزی:

مهمترین و اصلی ترین ماموریت قرارگاه پیشرفت، محرومیت زدایی می باشد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان: یکی از مهمترین و اصلی ترین ماموریت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

مهمترین و اصلی ترین ماموریت قرارگاه پیشرفت، محرومیت زدایی می باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار کاظم نوروزی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی دغدغه ای بود که مقام معظم رهبری در نشست با مسئولین لشکری و کشوری در سال ۹۵ مطرح کرد.

وی گفت: ماموریت ما در درون روستا است و در حال حاضر در سه دهستان مراوه تپه، زرین گل و کرند ۶۱ روستا را تحت پوشش خدمات قرارگاه قرار داده ایم.

سرهنگ نوروزی بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه نینوا در 5 عرصه (فرهنگی اجتماعی، تعلیم و تربیت، اشتغال، سلامت و سبک زندگی اسلامی، زیرساخت) در روستاهای هدف در حال خدمت رسانی به مردم می باشد. 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود: یکی از مهمترین و اصلی ترین ماموریت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه محرومیت زدایی است.

نوروزی با اشاره به شعار محوری قرارگاه، از مردم، با مردم، برای مردم است، بیان کرد: هر اقدامی در روستاهای هدف انجام می شود براساس نیاز سنجی مردم روستا بوده و مردم در همه اقدامات ما را یاری می کنند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان نسبت به اقدامات شاخص قرارگاه در سه دهستان هدف گفت: در عرصه فرهنگی ( استفاده و استقرار 12 روحانی در روستا های هدف) عرصه تعلیم و تربیت (تعمیر و ساخت مدارس روستاها) عرصه اشتغال (توزیع 12 هزار بسته معیشتی و توانمند سازی کشاورزان و دامداران روستایی) عرصه سلامت (توزیع 210 هزار ماسک و 16 هزار بسته بهداشتی) عرصه زیرساخت ( آب رسانی شرب پایدار به 19 روستا) از جمله اقدامات قرارگاه پیشرفت سپاه نینوا گلستان در روستاهای هدف بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها