فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس درگفت و گو با بسیج :

ویژه برنامه وارثان اربعین، هفته دفاع مقدس درساحل بندرعباس برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه وارثان اربعین در ساحل غدیر بندرعباس زیرپرچم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۴۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

سرهنگ پاسدار حمید ماندگار روز یکشنبه در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار بسیج  افزود: این برنامه همزمان با شب اربعین حسینی با حضور مردمی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با نمایش بسیجیان اجرا می‌شود.


وی بیان داشت: مراسم شب شعر و خاطره گویی، تجلیل از رزمندگان، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، همایش لاله های گردان ۴۲۲ با حضور رزمنده های هرمزگانی این گردان در دوران جنگ و همچنین رزمایش کمک مومنانه توسط گروه های جهادی و پیشکسوتان بسیج از دیگر برنامه‌های مهم بسیج بندرعباس در هفته دفاع مقدس است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس اظهارداشت: همه ساله هفته دفاع مقدس را گرامی میداریم و امسال نیز در مجموع بیش از ۲۵۰ برنامه در سطح شهرستان بندرعباس پیش بینی شده است.


وی یادآورشد: هفته دفاع مقدس یادور رشادت و ایثارگری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است که بسیاری از بسیجیان، ارتشیان، سپاهیان و مردم عزیز ما با تمام وجود با شجاعت و اخلاص ایستادند.


سرهنگ پاسدار ماندگار ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس هشت سال در مقابل زورگویان و مستکبران که در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و اروپای خائن و کشورهای عربی خائن بودند، توانستیم ایستادگی کردند و اجازه ندادند که نظام ما دچارخدشه ای شود.

ارسال نظرات