خبرهای داغ:
سردار باقری در نشست خبری هفته دفاع مقدس مطرح کرد:
جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج)خوزستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک هزار و ۱۴۱ برنامه، اعم از برنامه‌های فرهنگی و افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۵۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در خوزستان، جانشین آجا در جنوب و جنوب غرب گفت:نیرو‌های مسلح. همیشه وهمه جا برای دفاع از این نظام وانقلاب تلاش کرده اند. 

امیر گودرزی ادامه داد: ما در تمام جبهه‌ها چه در طول هشت سال دفاع مقدس، چه سیل و چه کرونا همواره درکنار مردم بوده وخواهیم بود.

وی دیدار با نماینده، ولی فقیه، عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از کارکنان ارتش، خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از بانوان ایثارگر و فعالان در دفاع مقدس و بزرگداشت روز جوان و سرباز را از مهمترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

جانشین آجا در جنوب و جنوب غرب کشور اظهار داشت:راه اندازی مرکز واکسیناسیون در منطقه زیتون کارمندی اهواز همچنین بیمارستان اهواز، دزفول و خرم آباد نیز در این ایام از خدمات ویژه ارتش به مردم خوزستان است.

در ادامه این نشست جانشین سپاه، ولی عصر خوزستان نیز گفت:انقلاب ما با شعار استکبار ستیزی و. دفاع از محرومین به ثمر نشست. انقلابی که به مزاج دشمنان و ابر قدرت‌ها خوش نیامد.

سردار باقری در ادامه افزود: حقایقی که در جنگ اتفاق افتاد را ما باید برای نسل‌های اینده خود بازگو می‌کنیم تا در تاریخ این انقلاب ماندگار بماند.

وی از مهمترین برنامه‌های سپاه خوزستان در این هفته نیز گفت: امسال به واسطه ویروس کرونا رژه برگزار نخواهد شد؛ اما همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس بیست هزار خوزستانی با رئیس جمهور دیدار خواهیم داشت.

جانشین سپاه، ولی عصر خوزستان ادامه داد:در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی از جمله غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه، تجلیل از خانواده شهدای سی و یک شهریور، اعزام اکیپ‌های پزشکی، تجلیل از دانشجویان نخبه، دانش اموزان طلاب فعال در مراکز درمانی در کرونا، کلنگ زنی طرح‌ها، کمک‌های مومنانه برگزار خواهد شد.

در پایان از تولیدات تلویزیونی سپاه، ولی عصر خوزستان رونمایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها