فرمانده سپاه گلوگاه در گفت و گو با بسیج مطرح کرد:
ساری-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه از اجرای بیش از ۶۰ برنامه با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۸۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
خبرگزاری بسیج،سیدحسن یوسفی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاربسیج در گلوگاه، از اجرای بیش از ۶۰ برنامه با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر دادو گفت:با استفاده از بستر بسیج، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، ستاد ناحیه، اقشار مختلف و کانون‌ها، برنامه ریزی منسجمی برای برگزاری هفته دفاع مقدس  با محوریت پاسداشت رزمندگان و ایثارگران، خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های عزیزان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است.
 
فرمانده سپاه گلوگاه افزود:گرامیداشت شهدا، برپایی موکب بمناسبت اربعین، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی، نشست‌های بصیرتی، رژه خودرویی و اهداء خون در هفته دفاع مقدس از برنامه های این ناحیه است.
 
به گفته یوسفی افتتاح پروژه محرومیت زدایی در روستای بارکلا، اجرای مسابقات ورزشی حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برنامه های دیگر این هفته است.
 
یوسفی در ادامه با تصریح بر اینکه دفاع مقدس اوج افتخارات و فتوحات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد:در دفاع مقدس دستاورد‌های مهمی همچون تقویت اعتماد به نفس و خودباوری نصیب کشور ما شد و امروز امنیت و آرامش را به برکت آن ایام بدست آمده و قدرت دفاعی ما حاصل دفاع مقدس بوده است.

فرمانده سپاه گلوگاه با بیان اینکه  دوران دفاع مقدس نمونه‌ای از فرهنگ ایستادگی است، اضافه کرد: مردم و رزمندگان اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست نا اهلان بیفتد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها