سردار سلیمانی:

بسیج در میدان کمک‌های مومنانه پرچمدار است/ امیدوارم محرومیت‌زدایی با کمک دولت جدید شتاب بیشتری بگیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کمک‌های مومنانه گفت: این مسیری که بسیج به فرمان رهبر آغاز کرده تداوم پیدا می‌کند و این سنت الهی جاری و ساری است و مردم و نیکوکاران در آن نقش آفرینی خواهند کرد و بسیج در این میدان پرچم داری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در حرم امام خمینی(ره) اظهار کرد: برنامه بسیار خوبی در کنار مرقد نورانی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با حضور خانواده شهید فهمیده برگزار شده و بار دیگر جلوه‌هایی از انسجام و وحدت ملت ایران و پیاده سازی یکی از سنت‌های اسلامی به معرض دید و نظارت افکار عمومی گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه مواسات و همدلی و کمک مومنانه از نرم افزارهای جامعه اسلامی ذیل مردم سالاری دینی است، گفت: ابتدای سال گذشته در نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب، ملت ایران را به پویش کمک مومنانه دعوت کردند و از مردم خواستند کاری بزرگ انجام دهند به طوری که کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان در خاطره‌ها باقی بماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری هشتمین مرحله کمک مومنانه به همراه پویش همکلاسی مهربان در سپاه سیدالشهدا(ع) عنوان کرد: حجم بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی و کمک های دیگری که در طول این چند روز جمع آوری شده، افزایش پیدا خواهد کرد و با رعایت عزت و کرامت نیازمندان به دستشان می‌رسد.

وی با تقدیر از همه خیران، نیکوکاران و دستگاه‌ها و نهادهایی که در این زمینه مشارکت داشته‌اند، گفت: برای برطرف کردن نیازهای آموزشی محرومان، بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر و سایر اقلام مورد نیاز تهیه شده و در این مکان مقدس به معرض دید عموم گذاشته شده است.

سردار سلیمانی با اشاره به مراکز واکسیناسیونی که توسط سپاه حضرت سید‌الشهداء در تهران به بهره‌برداری رسیده است، افزود: سه مرکز هم طی روزهای آینده به این شمار مراکز اضافه خواهد شد و این آمادگی وجود دارد که به هر میزانی واکسن اضافه شود این برنامه ادامه پیداکند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در انجام پروژه‌های محرومیت زدایی و رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها سپاه سیدالشهدا(ع) پیش قدم بوده، عنوان کرد: با تدابیر دولت جدید امیدواریم این اقدامات شتاب بیشتری بگیرد و پشتیبان‌‌هایی از سوی دستگاه‌های مسئول گسیل شود تا شاهد رفع تنگناها و کاستی‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: موفقت‌های ملت بزرگ ایران در کمال ناباوری نظام سلطه، در حال افزایش در سطح بین المللی و منطقه‌ای و داخلی است و بخشی از این تفضل الهی ناشی از پیاده سازی دستورهای الهی است و در کنار هم بودن مردم ذیل اصل ولایت فقیه است؛ نظام مقدس علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی که امام بنیانگذار این بوده و رهبر انقلاب آن را تداوم بخشیده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: همواره یاری خدا در میدان نبرد نظامی نیست و در هر عرصه‌ای است که دستور خدا اجرا می‌شود و تبدیل به خاطره‌ای خوش می‌شود و این سفره و خان نعمت معنوی است و گسترانیده شده برای آنهایی که تمکن مالی دارند تا سهم خود را از این خان معنوی بردارند و این در آینده به عنوان خاطره ای خوش باقی خواهد ماند. برخی از گوشه های این رزمایش ها بسیار تحسین برانگیز است و خیلی خوب است به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی با اشاره به تداوم کمک‌های مومنانه و تلاش نهادهای مختلف چون کمیته امداد در این راه، ادامه داد: این مسیری که بسیج به فرمان رهبر آغاز کرده تداوم پیدا می‌کند و این سنت الهی جاری و ساری است و مردم و نیکوکاران در آن نقش آفرینی خواهند کرد و تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی، بسیج در این میدان پرچم داری خواهد کرد.

سردار سلیمانی گفت: ائمه جمعه و جماعات در مساجد نیز در این زمینه تلاش کردند و مسجد به عنوان مرکز توزیع و نشر معارف اسلام در گام دوم انقلاب اسلامی تراز جدیدی پیدا خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: قرار دادن مساجد به عنوان مرکز محلات در دستور برنامه بسیج قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار