خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس امسال، «عملیات والفجر ۲» در حاشیه تپه نورالشهدا بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۱۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری  بسیج از فارس، به همت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، تمرینات بازسازی عملیات والفجر دو در حاشیه تپه نورالشهدا آغاز شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا رجبی مسؤول عملیات سپاه فجر استان فارس در مراسم آغازین این برنامه، حضور در برنامه هایی که با شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ارتباط دارد را توفیق بسیار ارزشمندی دانست.

وی گفت: هریک از بسیجیان باید خود را یک شهید مرتضی جاویدی بداند و با حس و حال دوران دفاع مقدس به اجرای چنین برنامه معنوی بپردازد.

رجبی افزود: اگر توفیق زیارت اربعین امسال از شما سلب شده، از بین 36 شهرستان، توفیق بازسازی عملیات والفجر 2 و زنده نگه داشتن یاد شهدا ورزمندگان این عملیات غرورآفرین شامل بسیجیان بزرگوار ارسنجان شده و شما باید از این فرصت معنوی به‌دست آمده حداکثر استفاده را کنید.

سرهنگ رجبی، تیپ المهدی و در راس آن گردان فجر را از موفقترین یگان‌های عمل کننده در عملیات والفجر 2 دانست و با اشاره به شخصیت والای شهید مرتضی جاویدی، این شهید را تنها شهیدی دانست که حضرت امام خمینی( ره) بر پیشانی او بوسه زد.

در ادامه، سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان هم با بیان اینکه امسال ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان میزبان برنامه فرهنگی معنوی بازسازی عملیات والفجر 2 است، گفت: بازسازی عملیات های دوران دفاع مقدس، فرصت مناسبی است تا نسل جوان بیشتر با حال وهوای دفاع مقدس آشنا شوند.

سرگرد پاسدار علی قانع جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان هم ضمن تشریح عملیات والفجر 2، یکی از علتهای بازسازی این عملیات را حضور پررنگ رزمندگان تیپ المهدی و گردان خط شکن فجر دانست.

وی اظهار داشت: عملیات والفجر 2 که در آن رزمندگان استان فارس و تعدادی از دلیرمردان شهرستان ارسنجان به فرماندهی شهید بزرگوار مرتضی جاویدی نقش بسزایی داشتند، بازسازی می شود تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، نسل جوان نیز با رشادت های رزمندگان آشنا شوند.

در ادامه اولین جلسه تمرینی بازسازی عملیات والفجر 2 با حضور 150 بسیجی آغاز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها