تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: اگر مسئولان می خواهند در جنگ اقتصادی بر دشمن پیروز شوند باید به ولایت مداری و مسئولیت پذیری در امر تولید توجه کنند.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۸۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد رضا رحمانی در دیدار با مدیر عامل شرکت کمپرسورسازی افزود: دشمنان اسلام هموراه درصدد تضعیف ولایت فقیه این رهبر الهی سیاسی  به عنوان دیده بان انقلاب اسلامی هستند که به تعبیر امام راحل عظیم الشان ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و اگر مسئولان می خواهند در جنگ اقتصادی بر دشمن پیروز شوند باید به ولایت مداری و مسئولیت پذیری در امر تولید توجه کنند.

وی ادامه داد: بر همگان لازم و واجب است که از ولایت اطاعت و فرمانبرداری کنند. اگر دیروز جنگ ما با دشمن، سخت و نیمه سخت بوده امروز  خط مقدم برای مهندس ما، کارگر زحمتکش ما که پشت دستگاه و یا درکنار کوره داغ که آتش از میانه و بالای آن زبانه می کشد، جنگ اقتصادی است و راهکار آن تولید توام با کیفیت بیشتر و بهره وری بهتر است.

حجت الاسلام رحمانی تاکید کرد: اولویت اول کشور ما در جنگ اقتصادی است که حضرت آیت الله امام خامنه ای از سال 1368 و در پیام های نوروزی از چند سال اخیر تاکید فروان به مباحث اقتصادی و تولید دارند، متاسفانه مسئولان یا کم توجه اند یا اصولی به آن نمی پردازند که باعث به وجود آمدن مشکلات، صدمه های زیاد به کشور و ملت ما شده است.     

ارسال نظرات