در دولت انقلابی و جهادی سیزدهم ، تزریق واکسیناسیون با شتاب بیشتری در حال انجام است، امیدواریم بتوانیم با همین روند پیش رویم و شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم .
کد خبر: ۹۳۷۴۱۰۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین سنجرانی فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان در جلسه ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان ، اخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان را نارنجی اعلام کرد و گفت: 55 درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.


سنجرانی با اعلام اینکه خوشبختانه 80 درصد از فرهنگیان شهرستان نیز واکسینه شدند افزود: اداره آموزش و پرورش باید کلیه فرهنگیان را الزام کند تا قبل از بازگشایی مدارس نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند .


فرماندار خواف اضافه کرد: امروز به برکت تعامل، همدلی و همکاری ای که در شهرستان حاکم است موفق شدیم رتبه نخست استانی را در مقوله واکسیناسیون کسب کنیم.


سنجرانی با بیان اینکه در آستانه ایام اربعین و برگزاری مراسم مذهبی این ایام هستیم ، افزود: بر اساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا، پیاده روی، برپایی موکب و چادر، دسته برداری و تجمع ممنوع می باشد.


فرماندار خواف با اشاره به بازدیدی که روز گذشته از مرکز تجمعی واکسیناسیون داشت ، تصریح کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون تجهیز شده در شهرستان روزانه بالغ بر 3000 نفر را واکسینه می نماید.


سنجرانی سلامت مردم را اولویت اصلی دولت برشمرد و گفت: در دولت انقلابی و جهادی سیزدهم ، تزریق واکسیناسیون با شتاب بیشتری در حال انجام است، امیدواریم بتوانیم با همین روند پیش رویم و شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم .
سنجرانی در خاتمه از شرکت های معدنی جهت تامین ماسک، سرنگ و واکسن تقدیر نمود و افزود: تزریق واکسن به منزله ایمنی کامل نیست ، بنابراین لازم است همچنان بر اساس شیوه نامه های بهداشتی عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها