خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سرهنگ مهدوی منش عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از ۷۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج کارگری برگزار می شود‌.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۱۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

سرهنگ ابوالفضل مهدوی منش مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برنامه های بسیج کارگری استان در هفته دفاع مقدس بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) کار را یک ارزش بزرگ انسانی و کارگری را نیز عامل به ارزش‌های بزرگ انسانی می‌دانستند و معتقد بودند که عرق کارگر با قطره‌های خون شهید و با ارزش و کارایی دانش یک دانشمند قابل مقایسه است.

وی گفت: کارگران، در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و در همین رابطه قشر بسیج کارگری ۱۴ هزار شهید را در کل کشور در ۸ سال جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه کارخانجات و مراکز تولیدی هم نقش پشتیبانی کننده و هم نقش اعزام کننده نیروها را داشتند افزود: کارخانجات در ساخت ادوات مورد نیاز جنگی نقش مهمی داشتند که در تامین قطعات مورد نیاز صنعتی و همچنین تعمیر تانک‌ها و ماشین‌های مورد استفاده در خط مقدم نقش آفرین بودند و تمام این اقدامات به دست پرتوان کارگران انجام می شد. لذا قشر کارگر نقش بسیار مهمی در عرصه دفاع مقدس ایفا کرده است. 

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی بسیج کارگری استان عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از ۷۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج کارگری برگزار می شود که شامل غبار روبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهداء، نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران، فرماندهان و خانواده شهداء، نشست بصیرتی با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی می باشد.

وی افزود: فضاسازی حقیقی و مجازی و نشر محتوای متناسب با دفاع مقدس در کانالها و گروه ها و ارسال پیامک، برگزاری نشست های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در واحدهای تولیدی بصورت پایگاه محور و حوزه محور، غبار روبی از مزار مطهر شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء، اهداء خون، برگزاری شیفت ایثار، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور در نماز جمعه بسیجیان، برگزاری دوره مربیگری مقابله با آسیبهای اجتماعی با محوریت (اعتیاد)، دیدار با مدیران و بازدید از واحدهای تولیدی در راستای کمک به رفع موانع تولید بخش دیگری از برنامه های بسیج کارگری استان قزوین است.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان قزوین اضافه کرد: همچنین برگزاری مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم با هماهنگی اداره کار، ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به جامعه کارگری و کارفرمایی در طول هفته دفاع مقدس در برخی از شهرستانهای استان، برگزاری اردوی جهادی با هماهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی از دیگر برنامه های بسیج کارگری در هفته دفاع مقدس می باشد.

وی با اشاره به نقش مدیران بسیجی در عرصه تولید تصریح کرد: مدیران منشا روحیه بسیجی اند و این روحیه باید از مدیران به سایر قسمت های زیر مجموعه انتقال یابد و اگر جایی مدیری بسیجی باشد زیر مجموعه آن نیز روحیه بسیجی دارد و اگر این فرهنگ در مجموعه ای نهادینه شود منشا بهره وری بیشتر تولید می شود و پیامد روحیه بسیجی، همدلی؛ همبستگی؛ انسجام و همفکری می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها