سرهنگ پاسدار ابوالفضل خدا قلی پور ، رئیس سازمان ورزش بسیج در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۴۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج مستضعفین ، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا ، سرهنگ پاسدار ابوالفضل خدا قلی پور در پیامی این قهرمانی را به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی والیبال کشورمان در آسیا با حضور جوانان و نسل جدیدی از بازیکنان را به همه آنها و مربی خوب ایرانی ایشان تبریک می گویم.گزاف نیست اگر بگوییم که والیبال ایران در بدترین شرایط خود به لحاظ روحی و روانی طی سال‌های گذشته پا به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن گذاشت.

فتح جام قهرمانی در هماوردی با ژاپن میزبان مسابقات که به پشتوانه اندیشه‌های مربیان ایرانی به ارمغان آمد، بیانگر امیدواری به ورزشی است که بارها عزت و عظمت ورزش ایران در دنیا را به منصه ظهور رسانده است.

کسب این قهرمانی  را به تک تک ملی پوشان، کادرفنی و سرپرستی تمام ایرانی، مسئولان فدراسیون و مردم علاقمند به ورزش تبریک می‌گویم.

بی تردید همراهی این جوانان با قهرمانانی همچون سعید معروف که عمری همه ما را شاد کرده بودند، این نسل خوب را به این سطح از آمادگی و باورمندی رسانده است.

از همین جا به همه آنها که بستر این پیروزی را فراهم کردند نیز خسته نباشید می گویم.

از بازی خوب میلاد عبادی پور و صابر کاظمی و جواد کریمی باید یاد کنیم.

امیدوارم سالها شاهد حماسه ورزشکاران خوبمان باشیم.

سرهنگ پاسدار ابوالفضل خدا قلی پور

رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین

ارسال نظرات