انفجار تانکر در الیگودرز چند مجروح بجای گذاشت 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی الیگودرز گفت : شب گذشته در ساعت یک 1:05 بامداد تانکر حمل میعانات گازی در محور الیگودرز به اصفهان در ابتدای ورودی روستای دوزان بعلت نقص فنی در سوپاپ دچار حریق شد که
کد خبر: ۹۳۷۴۱۹۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، شیرزاری مدیر عامل سازمان آتش نشانی الیگودرز گفت : شب گذشته در ساعت یک 1:05 بامداد تانکر حمل میعانات گازی در محور الیگودرز به اصفهان در ابتدای ورودی روستای دوزان بعلت نقص فنی در سوپاپ دچار حریق شد که راننده این تانکر بلافاصله اقدام به جدا سازی قسمت جلوی کامیون ( کله تریلی) از تانکر نموده است .

 

وی ادامه داد : بلافاصله پس از اطلاع مامورین آتش نشانی از ایستگاههای آتش نشانی به این منطقه اعزام شدند واقدام به خنک سازی تا ساعت 5 بامداد نمودند ولی بدلیل اینکه تانکر از مواد اصلی تولید بنزین ، نقص فنی در سوپاپ های بالایی تانکر و بالا رفتن حرارت، آتش بصورت گسترده شعله ور شد و تانکر دچار انفجار شد .

 

شیرزای اضافه کرد : متاسفانه یکی از نیروهای آتش نشانی از ناحیه کتف دچار مجروحیت شد و به بیمارستان منتقل شدند و تعدادی از نیروها نیز دچار مسمومیت شدند که بصورت سرپایی درمان شدند .

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی الیگودرز بیان کرد : میزیان خسارت وارده در حال بررسی است جزییات بیشتری در این خصوص اعلام خواهد شد .

 

خبرنگار، مازیار صلواتی

ارسال نظرات