به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح نمایشگاه عکس های شهدا و ایثارگران و برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان کوهدشت برگزار می گردد.    
کد خبر: ۹۳۷۴۱۹۷
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوهدشت ، پرویز نور محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت : به مناسبت هفته دفاع مقدس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بسیج هنرمندان اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس در این شهرستان می نماید.

 

وی افزود، با برنامه ریزی های صورت گرفته، در ایام هفته دفاع مقدس، برنامه های فرهنگی و هنری شامل : مسابقه و شب شعر با حضور شاعران برجسته شهرستان با موضوع دفاع مقدس بصورت مجازی انجام می گیرد. 

 

نورمحمدی تصریح کرد: به همین مناسبت بسیج هنرمندان شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس که نشان از رشادت ها و ایثار گری این عزیزان می باشد به منصه ظهور برای عموم همشهریان عزیز می نماید.

لذا همشهریان عزیز می توانند بمدت یک هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در پایان گفت: انشا الله در ابتدای هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان و فرماندهی محترم سپاه جناب سرهنگ کونانی نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس افتتاح و سایر برنامه های در نظر گرفته شده شامل مسابقه و شب شعر بصورت مجازی انجام خواهد گرفت ، ودر پایان از شرکت کنندگان در برنامه، توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تجلیل و هدایایی تقدیم خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

 

تهیه خبر: بهمن درویشی

ارسال نظرات