مراسم تکریم و معارفه حجت الاسلام قاسم دهقانی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان بجستان انجام شد .
کد خبر: ۹۳۷۴۲۲۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابراهیمی فرماندار شهرستان بجستان در جلسه معارفه امام جمعه جدید گفت:ازهمان اوایل پایه گذاری نمازجمعه؛ شهرستان بجستان به یمن حضور اندیشمندجلیل القدر آیت الله مدنی به این امر اهتمام ویژه داشته واز موقعیت عالی برخورداربوده است.

فرماندار بجستان ادامه داد : نمازجمعه موثرتربن منبر به جهت تقویت بینش سیاسی درجامعه میباشد و حضور فرهنگی مومنین و جمع شدنشان درزیر یک سقف درمورد امور فرهنگی واجتماعی وسیاسی یک جایگاه ماندگار است که انشاءالله این اهتمام وحضور با صلابت در برنامه های ارزشی ومعنوی با رهنمودهای این بزرگواران بیش از بیش تقویت شود.

ابراهیمی افزود: حضور حجت الاسلام عبدی در بجستان بویژه در جذب جوانان و اتحادی که بین عموم مردم شهرستان و دستگاهها ایجاد کرده بود قابل تقدیر بود ورجعت ایشان خلل وداغ بزرگی بر روی دل مردم شهرستان بجستان گذاشت.


انشاءالله با حضور سید بزرگوار حجت الاسلام دهقانی راه و منش امام جمعه فقید ادامه خواهد داشت واز ظرفیتهای ایشان بهره خواهیم برد.

 

حجت الاسلام سید قاسم دهقانی امام جمعه جدید نیز در این مراسم گفت: روحیه بنده روحیه مردمی ست هر مسئول و غیر مسئولی اگر خودش را ازمردم جدا کرد خودش بازنده است مردمی بودن سازنده ترین پیشرفت هر فردی ست و خیلی از دردها را علاج میکند.

ایشان افزودند: نکته مهم دیگر انسجام و وحدت است مواظب عدم اعتماد مردم و مسئولین باشیم.

امام جمعه بجستان ادامه داد : از تفرقه پرهیز کنیم ،امروز دشمن دنبال ایجاد تفرقه است .آنچه که نظام جمهوری اسلامی را پیروز کرد مسئله وحدت وانسجام است فی سبیل الله کارکنیم تا موفق باشیم انتقادات باید باشد وامام جمعه باید دست گیری کند. امام جمعه فقط مختص روز جمعه نیست در تمام عرصه ها باید حضور داشته باشد اگر مردمی کار کنیم ومردمی باشیم برکاتش راهم میبینیم.نگاه مردم به ما نگاه به نظام است از فرصت ها باید استفاده کنیم درجهت رفع مشکلات وموانع امیدوارم سرباز کوچک امام زمان (عج)باشم.

 

حجت الاسلام ایزدی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی نیز در این جلسه گفتند: شکی نیست ارزش انسان به اسم انسانیت نیست. بعضی انسان ها مورد تکریم قرآن قرارگرفتندو ارزششان به بعد از انتخابشان برمی گردد،چه خوب است که انتخاب خوبی داشته باشیم

ایشان افزودند: دو ندا از آسمان به طرف شما می اید یک ندا الهی ودیگری شیطانی باید ببینی به کدام ندا لبیک میگویی اگر به ندای الهی لبیک گفتی به جایی میرسی که مورد مباهات خدا وبندگانش قرار میگیری واگر به ندای شیطان پاسخ گفتی ذلیل میشوی وقتی ذکر ویاد الهی در وجود انسان قرار گرفت بصیر میشود،آن علمی ارزش دارد که به انسان بصیرت بدهد

ایزدی افزود: یکی از مراسماتی که در اسلام درآن بصیرت است و برکات وثمرات دارد نماز جمعه است که این بصیرت افزایی توسط امامان جمعه اتفاق می افتد.

رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه خراسان رضوی افزود : یکی از ویژگی های شهرستان بجستان حضور مردم و ولایت مدار درجلسات معنوی و بالاخص نمازجمعه است وامیدواریم این ویژگی ادامه داشته باشد وانشالله حضور امام جمعه جدید منبع خیر وبرکات برای این شهرستان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها