سردار حسینی گفت: رهبری خردمندانه و کاریزمای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ جهان به عنوان الگو برای کشورهای جهان تبدیل شد و در ادامه نقشه های پیشرفتی را ترسیم کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۴۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز مراسم تودیع معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان با حضور سردار سید صادق حسینی و نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس و جمعی از فرماندهان نظامی در سنندج برگزار شد.

در این مراسم سردارحسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با گرامیداشت یاد و نام همه شهدا و امام شهیدان و با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: امروز ما در آستانه سالگرد دفاع مقدس هستیم دفاعی که برگ زرین از تاریخ مجاهدتهای ملت شریف ایران و شهدای والا مقام و آزادگان وجانبازان سر افراز است که با کمترین و ناچیزترین امکانات، با اراده قوی و فولادین و عزمی راسخ در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کردند و سر انجام تجاوز دشمن را به شکست واداشتند تا امروز ما شاهد کشوری بزرگ با رهبری بزرگ و با ملتی شجاع باشیم .

وی گفت: کشور ایران امروز یکی از بازی گردانهای سیاسی در جهان است تا اهداف اصلی امامین انقلاب و شهدای اسلام و جهاد رزمندان سپاه اسلام را به سرانجام برسانند.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: امروز از دشمن بعثی ما خبری نیست و شهدای ما امام زادگان عشقند واین یعنی عزت و افتخار و شوکتی که خداوند به این ملت ارزانی داد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند 8 سال دفاع مقدس ملت ایران را آبدیده کرده است عنوان داشت: خیلی از ملت های مسلمان دنیا بخاطر جنگ و عقایدشان با الگو گیری از ملت ایران در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر افزود: ما در این انقلاب رویش، زایش، جهش، قدرت و حرکت داشته ایم و این از برکت وجود جوانان برومندی است که سودای حمل پرچم اسلام ناب و دفاع از کشور را داشته اند بوده است.

سردار حسینی گفت: رهبری خردمندانه و کاریزمای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ جهان به عنوان الگو برای کشورهای جهان تبدیل شد و در ادامه نقشه های پیشرفتی را ترسیم کرد که کشور ایران را به یکی از کشورهای قدرتمند در جهان تبدیل کرده است که هر روز شاهدد پیشرفت روز افزون آن باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه گفت: شکست دشمن متجاوز صرفا یک پیروزی بر ارتش متجاوز نبود بلکه غلبه بر جبهه استکبار جهانی و پیروزی جبهه حق بر باطل و تحقق وعده های الهی و اراده ملت ایمانی و انقلابی با مدیریت رهبری امام (ره) بود و این جنگ غلبه انقلابی اراده بر حمایت ها و تجهیزات سیاسی جهانی و استکباری غیر الهی بود و این افتخار امامین انقلاب و ملت شهید پرور این انقلاب است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:ما باید با تمام قدرت از همه داشته هایمان برای پیشرفت کشور و دفاع از اسلام و اجرایی کردن تدابیر امامین انقلاب کوشا باشیم.

سردارحسینی گفت: امروز یکی از وظایف ما تربیت نسل جوان و انقلابی و تحصیل کرده با انگیزه برای حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی است چرا که ما چه در قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در حین انقلاب افراد برجسته و شجاع را به عنوان بزرگترین سرمایه های این کشور و در راه این انقلاب از دست دادیم.

مسوولیت امری بسیار سنگین است و همه مسوولین باید نسبت به آن تقوا پیشه کنند

در ادامه علی جعفرنژاد نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تبریک به مناسبت سالگرد ایام دفاع مقدس اظهار داشت: جبهه استکبار آمده بود تا در عرض دو سه ماه طومار جمهوری اسلامی را بپیچد و نظام تازه تاسیس انقلاب اسلامی را با فروپاشی رو به رو کند اما اراده خداوند بر این بود که این انقلاب به تمدن اسلامی در منطقه تبدیل شود.

وی گفت: امروز نشانه های تشکیل دولت و جامعه اسلامی در جهان قابل مشاهد می باشد و بر همه دنیا به اثبات رسید که این نظام و قدرت نظامی الهی است و هیچ کس توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان افزود: کشورهای در حال جنگ با استکبار جهانی با الگو گیری از انقلاب اسلامی در مقابل هر گونه تجاوزی ایستاده اند و این برای انقلاب ما که سرمایه ای برای مردمان آزادی خواه در جهان است جای بسی افتخار خواهد بود.

حجت الاسلام جعفر نژاد در ادامه با اشاره به فرموده امیر المومنین در نهج البلاغه افزود: مسوولیت امری بسیار سنگین است و همه مسوولین باید نسبت به آن تقوا پیشه کنند و در حفظ و حراست از بیت المال کوشا باشند.

وی از مسولیت به عنوان یک امانت یاد کرد و عنوان داشت: مسولیت باید به اهلش سپرده شود تا بتوان آن را به نیکی به سرانجام رساند.

در پایان این مراسم از زحمات چند ساله سرهنگ پاسدار جمشید آزادی پور تقدیر و تجلیل به عمل آمد و سرهنگ پاسدار سعید شعبانی به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان معرفی شد.

و در ادامه سرهنگ پاسدار شکری منعم معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه درسپاه بیت المقدس تکریم و سرهنگ میکاییل شاهرخی به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه معرفی گردید و همچنین از سرهنگ پاسدار سعید شعبانی تکریم و برادر پاسدار محرابی فر به عنوان معاون جدید بازرسی فرماندهان و امور حقوقی معرفی گردید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات