خبرهای داغ:

دیدار شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس با نماینده، ولی فقیه در خوزستان

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آئین دیدار و تجدید بیعت شورای سیاستگذاری نکوداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با نماینده، ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۹۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس شورای سیاستگذاری گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با نماینده، ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان، امیر سرتیپ دوم ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش انجام شد، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان پس از گزارشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اظهار داشت: چهار هزار و ۷۰۰ ویژه برنامه برای استان طراحی شده که با کمک نیرو‌های اداری و نظامی به بهترین شکل ممکن به انجام خواهند رسید. آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و قرائت زیارت قبور شهدای خوزستان آغاز خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بیشتر برنامه‌های امسال را با تولید محتوایی متفاوت در بستر رسانه و فضای مجازی برگزار خواهیم کرد و اطلاع رسانی جزئیات برنامه‌ها را هم به اطلاع هموطنان عزیز خواهیم رساند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار