خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قاینات:

ما قدرت دین و معنویت را در دفاع مقدس دیدیم.

در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آنچه بروز و ظهور کرد بن مایه اسلام و مذهب شیعه بود و دنیا قدرت معنویت را در پیروزی حق علیه باطل به وضوح دید.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۴۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت ‍پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ۳۰۴ شهید شهرستان قاین اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آنچه بروز و ظهور کرد بن مایه اسلام و مذهب شیعه بود و دنیا قدرت معنویت را در پیروزی حق علیه باطل به وضوح دید.

وی گفت: آنچه از جنگ تحمیلی برای ایرانیان و تمام ملت های آزادی خواه بدست آمد قدرت دین و معنویت در پیروزی دلیرمردان و شیرزنان آزادی خواه ایران بر بعثیون عراق بود که صدام را در همان سال ابتدایی با شکست آشنا ساخت.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس چهره ظلم آلود، تزویرگونه دشمنان داخلی و خارجی برای ملت ایران محرز شد و به مردم ایران نشان داد که باید برای پیروزی اسلام گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشند تا از دشمن در کمین نشسته آسیبی نبینند.

وی افزود: آنچه از دفاع مقدس برای ما ماند آمادگی در مقابل هر گونه تجاوز، مقابله با جنگ نرم و سخت دشمن و تشکیل بسیج همگانی برای مقابله با زورگویان بود.

وی در  پایان تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما مقتدریم۴۰۰ برنامه در قالب ۵۰ عنوان برنامه اجرا خواهد شد که ۴۰ برنامه آن شاخص است و  روز چهارشنبه 31 شهریور ماه به عنوان اولین روز هفته دفاع مقدس میزبان سردار زهرایی مسوول بسیج سازندگی کل کشور و سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی خواهیم بود و با حضورشان شاهد افتتاح صندوق های قرض الحسنه نمایشگاه بسیج سازندگی، دیدار با امام جمعه شهرستان، رژه موتوری، افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی چیپس میوه،  افتتاح قنات روستای نوغاب پسکوه و اردوی جهادی تخصصی اصناف، همایش رزمندگان بخش نیمبلوک، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی روستای کرقند و سرکشی از کارگاه های اقتصاد مقاومتی صندوق قرض الحسنه پایگاه شهدای کرقند خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار