جلسه هفته دفاع مقدس در شهرستان هامون با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۸۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه هفته دفاع مقدس در شهرستان هامون با حضور مسئولان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

«جمشید رخشانی نسب» فرماندار شهرستان هامون در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: واقعاً در آن مقطع زمانی و ابتدای انقلاب اسلامی که هنوز انقلاب ما نوپا و به معنای واقعی هنوز سپاه و بسیج شکل نگرفته بود و ارتش ما هم نظم و انضباط خود را از دست داده بود دشمنان ما فکر کردند می‌توانند به انقلاب ضربه بزنند و نگذارند انقلاب ادامه پیدا کند، اما مردم ما به ندای امام خمینی در آن زمان از دور‌ترین نقاط کشور حتی از روستاهای دور افتاده لبیک گفتند و برای دفاع از نظام و کشورشان پا در میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند.

فرماندار شهرستان هامون ادامه داد: بارها و بارها بعد از ۸ سال دفاع مقدس کشورهای مستکبر جهان سعی در براندازی نظام و کشور با تشکیل گروه‌های معاند، منافقین و غیره داشتند اما چون یک وحدت ملی و یک انسجام محکم بین مردم و ولایت فقیه شکل گرفته بود این فتنه ها هم شکست خورد.

وی گفت: بر ماست که از این آرمان و این قداست مان دفاع کنیم و نگذاریم به فراموشی سپرده شود و با یادآوری آن به دفاع مقدس بیش از پیش افتخار کنیم.

این مسئول افزود: بیشتر کشورهای جهان پشت صدام بودند که از لحاظ تجهیزات نظامی و چه از لحاظ نیروی انسانی که این موضوع را در اسرای آن‌ها و ادوات جنگی از آن‌ها کاملاً می توانستیم مشاهده کنیم اما هرگز نتوانستند یک وجب از خاک کشورمان را جدا کند.

رخشانی‌نسب تأکید کرد: اتفاقات و وقایع جنگ تحمیلی باید به صورت کامل برای نسل جوان تشریح شود تا بدانند چه سختی‌هایی بر ملت و خصوصاً رزمندگان ما در دفاع مقدس ایجاد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات