شاهرود_به مناسبت هفته دفاع مقدس، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود با فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم نزسا دیدار و این هفته را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۰۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود به همراه مطهری نسب رییس دادگستری شهرستان شاهرود و ترابی رییس شورای اسلامی شهر شاهرود با حسن قربانیان فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود و هیأت رئیسه این یگان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، ابوطالب جلالی فرماندار شهرستان شاهرود گفت: سپاه، تشکیلاتی است بی بدیل، اثرگذار، پر افتخار و حماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که متعلق به طیف، گروه یا فرد خاصی نیست و توانسته از روز‌های نخست انقلاب تاکنون آحاد مردم را در کنار خود داشته باشد.
او در ادامه با اشاره به نقش سپاه در توسعه و پیشرفت کشور افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارکان اساسی پیشرفت هر شهرستان است و امید است با  مشارکت بیش از پیش، تعامل، هم گرایی و وفاق بتوانیم گام‌های موثری برای نقش آفرینی نظام جمهوری اسلامی و مردم برداریم.
سرهنگ قربانیان فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم نیز با تقدیر از حضور مسئولان با ارائه گزارشی از این یگان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: در دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) در عراق و سوریه ما شاهد بودیم که جوانان دهه هفتادی درخشیدند و نشان از انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعد است که باید تداوم یافته و مورد توجه باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها