زاهدان/ در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس کارگاه تبیین منشور اخلاقی و اداری کارمندان دولت ویژه فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۲۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کارگاه تبیین منشور اخلاقی و اداری کارمندان دولت ویژه فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل در شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد در این کارگاه آموزشی با اشاره به این مطلب که در همه حال رضایت خداوند را در نظر بگیریم گفت: فرهنگ اسلامی و ارزشهای انسانی و سازمانی در اندیشه و رفتار کارمندان ساری و جاری شود.

مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر اهمیت دادن به ایده های جدید افزود: با رفتارمان تصویر مثبتی از سازمان به مردم ارائه وخواسته های ارباب رجوع را بدون تشریفات زائد اداری انجام دهیم.

این مسئول ادامه داد: رفع مشکلات مردم را بعنوان یک فرهنگ، هم در خودمان و هم در بین همکاران تقویت و منشور اخلاقی کارمندان را در دسترس همه قرار دهیم.

گفتنی است با هدف توانمندسازی فرماندهان پایگاهها، این کارگاه آموزشی توسط حوزه مقاومت بسیج ادارات کل سیستان وبلوچستان برگزار شده است.

ارسال نظرات