حجت الاسلام مقیمی در جمع پایوران ناحیه خاتم:
حجت الاسلام مقیمی در جمع پایوران ناحیه خاتم با اشاره به بحث خانواده افزود: در خانه‌ای که صداقت نباشد اعتماد هم نیست.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۳۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام مقیمی در‌جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج خاتم اشاره‌ای به تشکیل خانواده کرد و اظهار داشت. تشکیل خانواده کار سختی نیست، اما مواظبت از خانواده سخت است.
وی افزود: در زندگی مشترک اگر به خواسته‌های خودتان جواب دهید ارزش خودتان را کم می‌کنید و از دید طرف مقابل پائین میایید و هر چه به خواسته‌های مشترکتان با طرف مقابل جواب دهید ارزشتان بالا میرود و لذا اگر بتوانید به خواسته‌های طرف مقابلتان جواب دهید از دید طرف مقابل خیلی ارزش پیدا میکنید و ارزشتان بالا میرود.
حجت الاسلام مقیمی عدم صداقت را یکی از عوامل خرابی درون انسان عنوان کرد و اذعان داشت: در خانه‌ای که صداقت نباشد اعتماد هم نیست و آن زندگی دیگر معنایی ندارد.
این مشاور خانواده به چند عامل اصلی جهت خوب زندگی کردن اشاره کرد و خاطر نشان کرد: خوردن؛ نگاه کردن ، گوش دادن  و صحبت کردن از عامل‌های اصلی زندگی خوب است که باید یاد بگیریم ولذا اگر بلد نباشیم زندگی خوبی نداریم.

وی بر لزوم یادگیری ارتباط کلامی، بصری و لمسی تاکید کرد و گفت:در ارتباط کلامی باید خوب حرف بزنیم و همچنین حرف خوب نیز بزنیم.
مقیمی در پایان اظهار داشت: سطح توقع را در زندگی پایین بیاوریم، چون هر چه سطح توقع را پایین بیاوریم زندگی شیرین‌تر می‌شود.
ارسال نظرات