فرمانده سپاه ملکان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج خبر داد

اجرای بیش از 50 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملکان

تبریز- فرمانده سپاه ملکان از اجرای بیش از 50 برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.‎
کد خبر: ۹۳۷۴۵۰۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

اجرای بیش از 50 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملکان

اصغر اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، فداکاری و ایثارگری رزمندگان اسلام است که با نیروی ایمان و عشق به میهن اسلامی با تمام توان به مصاف دشمن تا بن دندان مسلح رفته و استقلال و امنیت را برای این کشور به ارمغان آوردند.

وی ضمن گرامیداشت یادووخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از برگزاری بیش از 50 برنامه درهفته دفاع مقدس خبرداد و افزود: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در واکسیناسیون کرونا، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یاواره های شهدا، دیدار با خانواده شهیدان ،جانبازان و ایثارگران، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی واقشار مختلف بسیجیان از اهم این برنامه هاست.

 اسفندیاری اظهارکرد: برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ملکان با همکاری ادارات،نهادها و ارگانهای دولتی و مشارکت اقشار مختلف بسیجیان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تجلیل از رزمندگان شاغل در ادارات دولتی، برگزاری همایش بسیج اقشار و پیشکسوتان، برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، نمایشگاه مبارزه با موادمخدر، توزیع کمک های  مومنانه، اجرای طرح های محرومیت زدایی و اعزام اکیپ پزشکی از سایر برنامه هایی است که هفته دفاع مقدس در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار