برنامه هاي پایگاه های مقاومت بسیج در دستگاه های اجرایی استان

مسئول بسيج کارمندان سپاه استان سمنان از برنامه هاي پایگاه های مقاومت بسیج در دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ محمد امامی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از اجرای برنامه های متنوع توسط پایگاه های مقاومت بسیج در دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: امروزه با حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی‌گری، روحیه همدلی و همبستگی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی می‌توان با موفقیت از مشکلات کشور عبور کرد.تاریخ نظام و انقلاب اسلامی از وقایع گوناگون با فراز و فرودهای مختلف همراه شد. بدون شک در هشت سال دفاع مقدس ارزشمندترین مقطع زمانی و جزو افتخارهای اصلی کشور محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: ایران اسلامی شروع کننده جنگ تحمیلی نبود اما رزمندگان اسلام با روحیه ایثار و شهادت هشت سال از خاک سرزمین خود دفاع کردند و اجازه تصرف یک وجب از آن را به صدام بعثی و بیش از ۳۰ کشور حمایت کننده از وی ندادند و امروزه وظیفه همه سازمان‌ها و نهادهاست تا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران آن دوران را زنده نگه‌ دارند.
امامی یاد آور شد: بزرگداشت دفاع مقدس یک رسالت ملی و انقلابی است و همه باید هم در فضای حقیقی با رعایت نکات بهداشتی و همچنین از طریق برگزاری برنامه‌های مختلف نسبت به تکریم پیشکسوتان ایثار و فداکاری در راه خدا وظایف خود را در استان به نحو مناسبی انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با مهم دانستن رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تمام فعالیت های برنامه ریزی شده در این هفته با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد. و امیدواریم با با تداوم همکاری آحاد جامعه در رعایت اصول بهداشتی و همچنین واکسیناسیون کامل جامعه در کوتاه مدت، شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در کشور باشیم.
سرهنگ محمد امامی همچنین در خصوص برنامه های این سازمان افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و به لحاظ حفظ انسجام و همدلی دستگاه های اجرایی با یکدیگر، با همکاری مرکز حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس از 31 شهریور الی 8 مهر ماه برنامه ای در قالب بازدید از نمایشگاه و روایت راویان دفاع مقدس در پارک موزه سمنان با حضور کارمندان دستگاه های اجرایی در دو نوبت برگزار خواهد شد.
وی همچنین یادآور شد: تقدیر از ایثارگران دستگاه های اجرایی، برگزاری میز های خدمت به صورت عمومی و تخصصی، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی، تقدیر از خانواده مدافعان سلامت و.... از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده در این سازمان می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار