نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: آموزش و پرورش باید فضای لازم برای ورود یادگاران دفاع مقدس به مدارس را انجام دهد.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان یزد صبح امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس با بیان اینکه باید تلاش و کوشش وفداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود اظهار داشت: انتقال مفاهیم به نسل جدید وآینده وظیفه یادگاران دفاع مقدس، آموزش و پرورش و متولیان تبلیغات می‌باشد که ایثار وخودگذشتگی نسل گذشته را بیان کنند.

وی ادامه داد: یادآوری وبازنشر اتفاقات دوران دفاع مقدس لازم وضروری است تا نسل فعلی بدانند عده‌ای چگونه با گذشت جان خود تلاش نمودند و حتی درحال حاضر نیز تلاش آن نسل ادامه دارد.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه دشمن به بهانه‌های غیر واقعی قصد حذف عناوین ایثار وشهادت از کتاب‌ها را دارند تصریح کرد: انتشارعکس و خاطرات دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس نه تنها جز مباحث خشونت آمیز نیست بلکه درس فداکاری، ایثار، ایستادگی، مبارزه و کمال طلبی است که باید به نسل جدید منتقل شود.

امام جمعه یزد ابراز داشت: آموزش و پرورش باید فضایی را مهیا نماید تا یادگاران دفاع مقدس بتوانند به مدارس ورود و خاطرات آن دوران را به دانش آموزان منتقل نمایند.

وی با مخاطب قرار دادن جوانان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و بزرگان این کشور تنها برای خدا کار کرده اند و کار برای خدا خستگی و مایوسی ندارد و شما جوانان نیز نباید از ناملایمات و سختی‌های روزگار ناامید شوید، چون کار برای خدا ناامیدی ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد در پایان صحبت‌های خود گفت: به قدرت وتوان یاری رسانی خداوند ایمان داشته باشید و به سمت جلو حرکت کنید و از آمریکا و هیچ قدرت دیگری نیز نترسید، چون شما‌ها خداوند را با خود دارید واین همان حرفی بود که امام خمینی (ره) بیان میکردند.
ارسال نظرات