خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

فرهنگ دفاع مقدس اصلی ترین فرمول عبور از مشکلات است

تبریز- فرمانده سپاه میانه گفت: امروز اصلی ترین فرمول عبور از گردنه ها و رفع مشکلات و موانع پیشرفت کشور، آراستگی به فرهنگ دفاع مقدس و روحیه حاکم بر آن است.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۶۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در دیدار با امام جمعه میانه در آستانه هفته دفاع مقدس بر لزوم تقویت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس باید در دلهای دانش آموزان، دانشجویان، کسبه و آحاد ملت نهادینه شود تا ترفندها و مکر دشمنان خنثی شود.

محمدی با اشاره به خروج سریع آمریکا از افغانستان اظهار داشت: رویش های دفاع مقدس، کشورهای منطقه را یکی پس از دیگری بیدار کرده و آمریکا محکوم به شکست است و دیر یا زود منطقه را با فضاحت تمام ترک کرده و به ویرانه خود باز خواهد گشت.

  وی ایستادگی، مقاومت و حرکت رو به رشد کشور را از آثار و نتایج دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: بواسطه همین ایثار و رشادتهای دوران دفاع مقدس است که امروز محکم و استوار، سر پاییم و این را باید قدر بدانیم.

 محمدی از اجرای بیش از 150 برنامه شاخص در سطح شهرستان و ده ها برنامه متنوع در پایگاه های بسیج با رعایت ضوابط بهداشتی خبر داد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا، افتتاح طرح های عمرانی و محرومیت زدایی، گشت های محله محور، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، صبحگاه مشترک، همایش رزمندگان و ایثارگران از جمله مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.  

   به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان و شورای اداری و تامین میانه با حجت الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها