خبرهای داغ:
افتتاح مرکز واکسیناسیون توسط خواهران بسیجی گروه جهادی حضرت معصومه (س) در سوله ورزشی صالحین
کد خبر: ۹۳۷۴۵۸۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج: نزدیک به دوسال از شیوع ویروس کرونا می گذرد و در کنار همه ی اخبار و گزارش های تلخ وپیامد های ناگوار ناشی از شیوع کووید19 در سرتاسر جهان اعم از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سلامت،آموزش، رفاه و... که همه کشور ها و مردم جهان با آن دست و پنجه نرم میکنند، در گوشه گوشه ایران عزیز، از هر مسجد، از هر پایگاه بسیج، از هر گروه داوطلب برای کمک های جهادی و خلاصه از هر کسی که دستش می رسد، روزانه اخبار شیرین و دلگرم کننده به دستمان می رسد. نزدیک به دوسال تلاش بی وقفه هموطنان خیّر و دغدغه مند و شرکت در طرح های کمک مومنانه و شهید سلیمانی گره ای هرچند کوچک، اما به وسعت قلبهای مهربان را می گشاید .

به پاس این محبت و همدلی بنا داریم در این قسمت از صفحه اخبار بسیج جامعه زنان به اختصار و روزانه به این موضوع بپردازیم تا حس خوب این کمک های کوچک و مختصر اما خالصانه و ناب را به مخاطبانمان انتقال دهیم.

این سلسله گزارش ها که در کانال ها و گروه های موجود در شبکه های اجتماعی به اسم "مهربانو" در حال انتشار است با پویش #همراهتم_خواهرم شناخته شده است، اخبار کمک های مومنانه و جهادی کوچکترین پایگاه ها و شاید دورترین روستا ها را منتشر می کند.

 همراهتم خواهرم

افتتاح مرکز واکسیناسیون توسط خواهران بسیجی گروه جهادی حضرت معصومه (س) در سوله ورزشی صالحین         شریفیه-استان قزوین

 
همراهتم خواهرم
تهیه و توزیع بسته های معیشتی توسط خواهران گروه جهادی حضرت موسی بن جعفر(ع)         شهرستان قزوین-استان قزوین

 

همراهتم خواهرم

شتابگیری واکسیناسیون در شهر صغاد به همت  گروه جهادی شهید سعادت حوزه حضرت رقیه (س)        آباده-استان فارس

 

همراهتم خواهرم

تشکر از کادر درمان با تقدیم گلدان های گل به پاس ایستادگی و استقامتشان توسط گروه جهادی خادم المهدی (عج) پایگاه فاطمه الزهرا(س)               بویین زهرا_استان قزوین
ارسال نظرات