مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: حماسه شهدا در دفاع مقدس را فقط با عاشورا می توان قیاس کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۱۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین افتتاحیه مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید شاهرخی در شهرک صنعتی شهرکرد به همت بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه و مرکز بهداشت استان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این مراسم با تسلیت ایام صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، گفت: در تاریخ حرکت و قیام رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را فقط با عاشورا می توانیم قیاس کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: فداکاری، شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی در طول هشت سال دفاع مقدس موج می زد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرک صنعتی شهرکرد و تلاش های کادر بهداشت و سلامت در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا، تصریح کرد: ما این ایام را یک جلوه ای از دفاع مقدس می دانیم و صحنه ها و پدیده ها و حوادثی که در مبارزه با کرونا دیدیم، شمه ای از دفاع مقدس بوده است.

این مقام مسئول با تجلیل از تلاش های ارزنده کادر بهداشت و سلامت اعم پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی و ...، خواستار توجه بیشتر به معنویات از جمله زیارت پرفیض عاشورا شد و گفت: توصیه آحاد مردم به شرکت در امر واکسیناسیون برای مقابله با کرونا به منظور تأمین سلامت همگانی ضروری است و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تبلیغ استفاده از واکسن ایرانی را از باب احترام به دانشمندان و تولید داخل را مورد تأکید قرار داد و از مسئولان خواست برای کاهش تعداد دز در بسته های 10 تایی واکسن ایرانی به منظور سهولت واکسیناسیون در مراکز مختلف تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

وی در ادامه خاطراتی از امدادگران دوران دفاع مقدس بیان کرد.

رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تقدیر از همکاری سپاه  و بسیج با اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا و پشتیبانی از کادر سلامت استان، گفت: 20 مرکز واکسیناسیون مشترک با سپاه و بسیج در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند و انجام واکسیناسیون عمومی کاهش مرگ و میر را درپی دارد.

مهندس جزایری، افزود: 630هزار دز واکسن وارد استان چهارمحال و بختیاری شده و تاکنون 530هزار دز تزریق گردیده که پوشش نوبت اول به 50درصد و نوبت دوم واکسیناسیون کرونا بیش از 21 درصد در سطح استان شده است.

وی، با اشاره به استقبال مردم در هفته گذشته از واکسیناسیون کووید19 گفت: طی سه روز گذشته بالاتر از هدف تعیین شده در واکسیناسیون رسیده ایم.

ارسال نظرات