خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سپاه در امور اجرایی برابر چارچوب قانون فعالیت می کند

سردار آتانی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: سپاه در کارهای اجرایی دخالت نمی کند بلکه برابر قانون در چارچوب تعیین شده فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۸۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در نشست خبری که بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس صورت گرفت، بیان کرد: با توجه به اهمیت نشر آثار رزمندگان در غرب کشور، آثار مکتوب خوبی در بخش اطلاعات داده شده وجود دارد و غرب برای استان قزوین حائز اهمیت بوده و ضمن فتح تپه جاسوسان در حال حاضر تمام ارتفاعات در دستان توانمند نیروهای اسلام است.

وی در ادامه تصریح کرد: جلسات مشترکی با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صورت گرفته و مراسم تجلیل از پیشکسوتان با همکاری استانداری از برنامه های پیش روی هفته دفاع مقدس خواهد بود.

سردار آتانی اظهار داشت: یگان های دفاعی می بایست آمادگی لازم را داشته باشد، هم اینک یگان تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) در منطقه سردشت حضور دارند و در عملیات سپاه، فرزندان شما بخشی از این مشت آهنین بودند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خصوص عملکرد سپاه در ایام کرونا اظهار کرد: سپاه پاسداران استان قزوین در همه مراحل و شرایط کرونایی پای کار بوده و بالغ بر ۲۲۰میلیارد تومان کمک مومنانه شده صورت گرفته و بیش از ۳۰هزار دوز واکسن توسط سپاه تزریق شده و همچنین پیگیری ها جهت برقراری اولین قرارگاه شبانه روزی تزریق واکسن صورت گرفته و درمانگاه پاکروان نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

سردار آتانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ورود سپاه و دخالت در عزل و نصب مدیران افزود: سیاست کلی سپاه مبنی بر عدم ورود به سیاست است و کسانیکه خارج از سپاه هستند اما سپاهی و منتصب به سپاه شناخته می شوند و ما معتقدیم کشور پر از نیروی معتقد و توانمند است.

وی تصریح کرد: امروز جلسه ما در آموزش پرورش داشتیم، مقرر شد چند مدرسه را در الموت افتتاح کنند، سیل در شهید آباد و الموت شرقی فاجعه بودند، برابر اظهار نظر ساکنین،سیل در صد سال اخیر بی سابقه بود،دخالت های انسانی تاثیر زیادی بر سیل داشت، اولین نفر وارد شدیم و آخرین نفر خارج شدیم که ۹۰نفر بسیجی کار لایروبی و کمک را انجام دادند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: ضمن برگزاری جلسه را در نقطه بحران، کنترل بحران، اقدامات عاجل و برآورد میدانی صورت گرفته، سعی داریم در برنامه بلند مدت تامین خسارت انجام شود. همچنین سپاه استان طی سه  مرحله در منطقه الموت حضور یافته ضمن احضار مسئولین  پیگیری ها صورت گرفته، برق، جاده، ساخت پل، آب شرب، آب کشاورزی که سردهنه زمین های کشاورزی وصل شده است از جمله اقدامات صورت گرفته در آن منطقه می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت ۱۳۰ واحد مسکونی در استان توسط سازمان بسیج سازندگی استان صورت گرفته و ۳۲ پروژه در الموت تحویل روستاییان خواهد شد و از جمله خدمات دیگر سپاه پاسداران استان قزوین کلنگ احداث ۵۰۰ واحد مسکونی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد زده شده و به یاری خداوند متعال در اختیار افراد تحت پوشش قرار خواهد گرفت و همچنین ارزیابی میدانی صورت گرفته و در قرارگاه پیشرفت و عمران مصوب می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها