خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آبیک؛

دفاع مقدس مظهر هنرنمایی خدا بود/گفتمان جنگ، گفتمان مقاومت

امام جمعه آبیک در مراسم تکریم و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس مظهر هنرنمایی خدا و گفتمان موثر در جنگ، گفتمان مقاومت بود.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۱۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک در ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس مظهر هنرنمایی رزمندگان نبود بلکه مظهر هنرنمایی خدا بود حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر اساس این دیدگاه فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد در صورتی که در ظاهر رزمندگان در این عملیات جانفشانی کرده بودند.

وی افزود: این نوع نگاه امام خمینی در بین رزمندگان نیز اشاعه و رواج پیدا کرده بود و بزرگ سرباز ولایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر اخلاص و عدم تکبر و غرور بود.


میرامینی تصریح کرد: ما اگر غرور و تکبر خود را از بین ببریم شاهد پیروزی هایی مثل پیروزی‌های دفاع مقدس خواهیم بود ولی اگر این خود بینی و تکبر در درون ما ریشه دار شود و شکست ما قطعی و حتمی خواهد بود.

وی افزود: امروز هم اگر می‌خواهیم در عرصه ها و جبهه های مقابله با دشمنان و دشمن بزرگ که شیطان است پیروز شویم باید همه برکات را از خدا بخواهیم و همه توفیقات را از او بدانیم که خودبینی و خودخواهی انسان را از ولایت الهی خارج می کند.

امام جمعه آبیک متذکر شد: گفتمانی که در جنگ موثر بود گفتمان مقاومت بود وحضرت امام رضوان الله تعالی علیه با تکیه بر این گفتمان که منشأ این گفتمان نیز بیان مبارک امام حسین علیه السلام در برابر یزید می باشد بر دهان غرب و شرق عالم کوبید و همین گفتمان است که آمریکا در عصر حاضر لگدمال کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم از آینده کشور است و لذا آینده را تاریک و مبهم تصویر می کند اما به فضل الهی به فرموده رهبر انقلاب آینده این کشور درخشنده تر از امروز خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها