خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و گرانبها بوده و شهدا، جانبازان و ایثارگران قهرمانان دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۳۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میاندوآب، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در میاندوآب با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و گرانبها است، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس، جنگ حق علیه باطل بود که شهدا، جانبازان و ایثارگران قهرمانان دفاع مقدس هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تمام سرمایه خویش به میدان آمده و حماسه های فراموش نشدنی خلق کردند، افزود: در دوران دفاع مقدس مردم عزیز ایران اسلامی به نقش و وظیفه خود به خوبی عمل کردند.

وی در ادامه از دوران دفاع مقدس به عنوان یک دانشگاه نام برد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی به مردم ایران اسلامی است و ما امروز مرهون خون شهدا بوده و در سایه خون شهدا است که در امنیت و آرامش زندگی می کنیم و قدرتمندترین کشور منطقه هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا، ناوشکن های آمریکایی مجبور به فارسی صحبت کردن در خلیج فارس هستند، افزود: امروز ناوگروه های ارتش و نفت کش ایران اسلامی، آبها را می پیماید ولی کسی جرات نگاه چپ را ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر گرامیداشت مقام شامخ شهدا و جانبازان و ایثارگران و تجلیل از ایثارگری ها رزمندگان اسلام در این ایام، اظهار کرد: باید مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران که افتخارآفرینان دفاع مقدس هستند را ارج نهیم.

پالهنگ با اشاره به اینکه “ما مقتدریم” شعار محوری برنامه های هفته دفاع مقدس امسال است، افزود: مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، همگام با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: تجلیل از خانوداه های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره های شهدا، تجلیل از سه هزار و ۷۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس، برپایی میزخدمت، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، پیگیری و تسریع در اجرای طرح شهید سلیمانی، اهدای جهازیه، تجلیل از کادر درمان، به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت و‌‌‌ … از جمله برنامه های این هفته در میاندوآب خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات