خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور:

ایران نقطه زن ترین موشک های منطقه را دارد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت:ایران نقطه زن ترین موشک های منطقه را دارد.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۰۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی اوصانلو امروز در مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ارومیه که در حسینه ثارالله برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس بار دیگر جلوه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان و زور گویان را به نمایش گذاشت.
وی تصریح کرد: اگر به تاریخ گذشته کشور نگاه کنیم می بینیم که هرجا مبارزه کردیم و با اقتدار در برابر دشمنان ایستادیم پیروز شدیم و هرجا که تسلیم بیگانگان شدیم شکست خوردیم.
فرمانده قرار گاه حمزه سید الشهدا(ع) شمالغرب کشور گفت: اکنون بسیاری از دستاوردهایی که کشور به ان دست یافته در دوران دفاع مقدس به دست امده است.
وی با اشاره به جزییات عملیات اخیر ایران علیه گروهای ضدانقلاب در اقلیم کردستان عراق افزود: اخیرا این گروهها با فاصله کمی در جدار مرز ایران مستقر شده بودند.
سردار اوصانلو اظهار داشت: با توجه به هشداری که به گروهک های ترروریستی در خصوص خارج شدن از منطقه دادیم بلافاصله مقرر هایی که دشمنان نظام انجا لانه گزیده بودند مورد هدف قرار گرفت.
وی گفت: امروز ایران مجهز ترین و هوشمندترین مهمات و تجهیزات را دارد و یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه به شمار می رود.
وی افزود: بنابراین دشمن بداند با نقطه زن ترین موشک هایی که داریم در هر نقطه ای که باشند در تیر راس این موشک ها قرار دارند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار