آثار پادکست اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به مرحله‌ دوم ارزیابی جشنواره‌ قصه‌گویی کانون راه یافتند.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۲۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ۱۶ اثر پادکست اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به مرحله دوم ارزیابی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون راه پیدا کردند.

نازنین قدم پور عضو روشن دل کانون لرستان با قصه «یخی که عاشق خورشید شد»، اسماعیل اله دادی با قصه «بدترین جشن تولد مار بود»، ستایش احمدپور با قصه «قیچی که دنبال کار می‌گشت»، صباح سیاسی با قصه «گروفالو»، آزاده کوگانی با قصه «قیچی که دنبال کار می گشت» و نیلا سینا با قصه «طوطی و بقال» از جمله این افراد هستند.

همچنین آرتین سینا با قصه «رستم و سهراب»، زهره سلامت با قصه «دم دراز و گوش دراز»، سیما رحیم پور با قصه «جومه خومبلی خوم باز»، آتوسا معصوم زاده با قصه «خربزه شیرین»، زینب ملکشاهی با قصه «از پیامبر دوازده درهم»، هوناز خسروی با قصه «آهوی گردن دراز»، علی شریفی با قصه «طوطی و بازرگان»، بهنود فرهادی با قصه «نمکی»، راضیه خدایی با قصه «بلندترین درخت» و آتوسا معصوم زاده با قصه «سپری برای سلامت» به مرحله دوم ارزیابی رقابت این بخش از جشنواره، راه پیدا کردند.

گفتنی است برگزیدگان قصه‌های صوتی مشخص و در اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند.

حداکثر تا آبان آثار راه یافته به مرحله نهایی انتخاب خواهند شد.

مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظرات