فرمانده سپاه آمل خبر داد

برگزاری ۳۰۰ برنامه دفاع مقدسی در هزار سنگر

ساری-فرمانده سپاه آمل از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس هم خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان توسط بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۲۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
برگزاری 300 برنامه دفاع مقدسی در هزار سنگر
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه آمل، سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه آمل در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: صدام فکر می‌کرد که در مدت کوتاهی می‌تواند به اهداف خود دست بیابد، اما با ایستادگی و مقاومت بی نظیر مردم و در یک جنگ ۸ ساله که همه استکبار جهانی از صدام حمایت می‌کردند حتی یک وجب هم از خاک کشورمان را به دشمن ندادند.

فرمانده سپاه آمل افزود: رژیم عراق می‌خواست سه روزه خوزستان را از کشور ما جدا و روز هفتم در میدان آزادی جشن پیروزی بگیرد، اما مقاومت مردم و تکاوران دریایی در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر همه معادلات صدام را بر هم زد.

سرهنگ عسگری ادامه داد: اقتدار امروز ما در صحنه دریا نتیجه رشادت‌ها و افتخار آفرینی‌های رزمندگان ما در دفاع مقدس است. جنگ دانشگاه بود و به ما آموخت که باید روی پای خودمان بایستیم. زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد، بسیاری از مستشاران نظامی از کشورمان خارج شدند و با آغاز جنگ رزمندگان جوان ما این تجهیزات را پای کار آوردند و از آن‌ها استفاده کردند.
 
برگزاری 300 برنامه دفاع مقدسی در هزار سنگر
فرمانده سپاه آمل حرکت جمهوری اسلامی ایران را رو به جلو خواند و خاطرنشان کرد: با اقتدار مسیر رو به جلویی را طی می‌کند، در عملیات‌های بزرگی مثل والفجر ۸ بزرگترین کارشناسان نظامی دنیا این عملیات را نشدنی دانستند و هنوز درگیر بررسی آن هستند.
 
سرهنگ عسگری اضافه کرد:  در جنگ توان خرید سیم خاردار را نداشیم، اما جنگ به ما نشان داد باید روی پای خود بایستیم، روزی توان موشکی ما صد متر بود و در صد کیلومتری به زمین می‌افتاد، اما امروز موشک‌های نقطه زن داریم که در عین السد چشم شیر را نابود کردند.
 
فرمانده سپاه آمل در پایان سخنان خود از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس هم خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس از قبیل برگزاری رژه اقتدار، افتتاح ۴ خانه محروم، کلنگ ساخت اورژانس ۱۱۵ بخش امام زاده عبدالله، اردوی جهادی، ویزیت رایگان پزشکی، عطرافشانی مزارشهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری در فضای مجازی، ایجاد بازارچه اقتصادمقاومتی، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری جشن شکوفه‌ها، برگزاری برنامه فرهنگی هنری اشکواره حسینی، برپائی رزمایش منطقه‌ای در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها