مبارك باد هفته عزت و سربلندي ايران بر رهبر فرزانه و فرمانده كل قوا امام خامنه ای مد ظله العالی،كه امروز كاروان سالار ادامه اين راه مي باشد و كشتي با عظمت و سربلند ايران را به سمت ساحت عزت و اقتدار پيش مي‌برد.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۳۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
  • بیانیه مشترک فرماندهی ومسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند به مناسبت هفته دفاع مقدس
    دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملت بتواند اعماق جوهره‌ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد، و نشان داد .. امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)
    به گزارش خبرگزاری بسیج:روابط عمومی سپاه زرند به مناسبت هفته دفاع مقدس دل نوشته‌ای صادر نمود که متن این دل نوشته بدین شرح می‌باشد
    سلام ودرود خداوند متعال برشهیدانی که نه تنها خود به باغ شهادت شتافتند بلکه نام آشنایی برای همه مجاهدین بودند که با دانشکده‌های معنویت واخلاق بذر شهید پروری را تکثیر نمودند وسلام ودرود بر خانواده معززومکرم شهداء وایثارگران که مایه افتخار وعزت این نظام وانقلاب هستند.
    هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند این مرز و بوم خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کردند.
    این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان قرار گیرد، چه اینکه امروزه بسیاری از آزادگان منطقه با الگوگیری از رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشتند، در مقابل آمریکای جنایتکار و اذنابش ایستاده و مشق مقاومت می‌نمایند.
    برگ‌های درخشان دفتر حماسه ملت مقاوم ایران فصل‌های باشکوهی از ایثارگری افتخارآمیز ایران در دوران دفاع مقدس را در خود جای داده که تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت دفاع مقدس بدل کرد. دشمنان و استکبار جهانی با اهداف پلیدی جنگ را آغاز کردند، اما جانفشانی‌ها و ایثار ایران این جنگ را به وسیله‌ای برای تحکیم پایه‌های انقلاب نوپای اسلامی و تحقق زودهنگام رشد و خودکفایی در ایران اسلامی تبدیل کرد که عامل اصلی بیداری اسلامی در بین جهانیان شده است. مبارک باد هفته عزت و سربلندی ایران بر رهبر فرزانه و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، که امروز کاروان سالار ادامه این راه می‌باشد و کشتی با عظمت و سربلند ایران را به سمت ساحت عزت و اقتدار پیش می‌برد. گرامی باید یاد جوانان سلحشوری که با خون خویش الفبای عشق را آموختند و افتخار بر زنان سلحشور و مبارزپروری که با حفظ حریم خانواده و بسیج مردان و جوانان خود برای دفاع از اسلام، در صحنه‌های مختلف دفاع حضوری موثر و تعیین‌کننده بود وقطعا ذکر روز‌ها وحوداث پر افتخار دفاع مقدس این ملت تذکر عاشورای امام حسین (علیه السلام) وزنده نگه داشتن راه ویاد انان را در برخواهد داشت.
    بی شک دفاع فداکارانه ملت ایران وسربلندی در این صحنه تاثیر عمیقی برتثبیت همه جانبه انقلاب وحکومت اسلامی داشت وامروز شاهد هستیم در افق جهان سپیده ده‌ها انقلاب مردمی دمیده واضطراب ووحشت همه دژخیمان ومستکبران رافرا گرفته است ود راین صفحه آیه مبارکه ((السابقون السابقون، اولئک المقربون))زینب بخش فداکاری وایثار مردم بوده است ودر این زمان که دشمن استکباری بار‌ها شکست مفتضحانه خود را در رویارویی نظامی، اقتصادی و فرهنگی تجربه کرده و این بار با حربه جنگ نرم به مقابله انقلاب اسلامی برخاسته است، فرزندان شما در سپاه وبسیج وظیفه ذاتی خود را به نحو شایسته ادا کرده و همچنان چرا غ. راه امت اسلامی به ویژه ملت عزیز و فهیم ایران اسلامی ودر سایه سار ولایت فقیه و صراط مستقیم الهی باشیم.
    امروز به برکت خون شهیدان انقلاب و ایثارگری رزمندگان، دفاع از منافع ایران اسلامی فراتر از مرز‌های جغرافیایی رقم خورده و فرزندان برومند ایران در هر نقطه از دنیا که منافع نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب کند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند و بحمدالله ره آورد این اقتدار، شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه طلب بوده است.
    این جانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام خصوصا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را را به ملت شهید پرور خصوصا خانواده معزز ومکرم شهداء وایثارگران تبریک وتهنیت عرض نموده ودوام توفیقات شما را از آستان حضرت حق ودر پرتو عنایات، ولی عصر (عجل الله تعالی) وتحت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مسئلت می‌نمائیم.
                                                                                                      ومن الله توفیق
                         سرهنگ پاسدار اکبرکردی                                                                    محمد ایزدی
    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند                 مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند
ارسال نظرات