خبرهای داغ:
«محمدرضا فراورزی» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس در گفت‌وگو با بسیج:
محمدرضا فراورزی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس گفت: جوانان آن دوران بدون هیچ چشم داشتی به دنبال لبیک به فرمان امام راحل، با عشق و اخلاص بسوی شهادت رفتند.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۴۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۲
هنوز آتش اشتیاق به جهاد، در جان جانبازان شعله ور است
 
«محمدرضا فراورزی» جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران در گفت: وگو با خبرنگار "بسیج" بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: آتش شوق و اشتیاق به جهاد در راه خدا، هنوز در جان تشنه جانبازان جنگ تحمیلی شعله ور است.

وی ضمن تکریم و بزرگداشت یاد امام راحل (ره) افزود: به دستور امام راحل بسیج تشکیل شد و مردم از شهر‌های مختلف در کنار هم، با قدرت و شهامت ایستادند و تا پای جان از وطن و رهبر خود دفاع کردند.

فراورزی ادامه داد: بعد از سالیان متمادی که از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می‌گذرد، ایران ما همچنان ایرانی پایدار، و انقلاب ما، انقلابی قوی و پر افتخار است و با وجود یاران و سربازان بیشتری استوار است.

جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس با بزرگداشت و احترام به مقام والای شهدا اضافه کرد: ما عکس شهدا را می‌بینیم، اما عکس شهدا عمل می‌کنیم. ما با رجوع به خواسته‌های شهدا و انتظارشان از امت اسلام و مسلمین باید بفهمیم و بدانیم که آنان از ما چه توقعات و چه خواسته‌هایی دارند تا با جان و دل به آن‌ها عمل کنیم.

هنوز آتش اشتیاق به جهاد، در جان جانبازان شعله ور است
 
وی در خاتمه با ابراز امیدواری به انقلاب اسلامی و تکریم مقام معظم رهبری گفت: انشالله این انقلاب به یاری امام زمان (عج) و دست پر برکت مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهد و پرچم آن به صاحب اصلیش برسد.

فراورزی تاکید کرد: کشور ایران مستقل و متکی است و پرچم لا اله الا الله را یدک می‌کشد. ما باید چشم گوش خود را به زبان گهربار آقا سید علی بسپاریم که ایشان هم پیرو امام زمان (عج) هستند.

گفت وگو: ر. سلیمی امرود

انتهای پیام/
ارسال نظرات