فرمانده سپاه پارسیان از اجرای بیش از ۷۲ برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرگرد مجید رنجبری فرمانده سپاه پارسیان  در نشست خبری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، از اجرای برنامه‌های متعدد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، توسط پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های محلات شهری و روستایی و کانون‌های اقشاری به‌مناسبت این هفته خبر داد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدا و امام شهدا گفت: این دوران برگ زرین و درخشانی برای انقلاب و نظام محسوب می‌شود، فرهنگ شهادت و مقاومت که نشأت گرفته از خون شهدا و فرهنگ عاشورا است باید در سطح جامعه تبدیل به یک گفتمان برای نسل های سوم، چهارم و پنجم انقلاب شود.

فرمانده سپاه پارسیان، دفاع مقدس را یک سرمایه بی‌نظیر جریان‌ساز دانست و عنوان کرد: دفاع مقدس ثمره انقلاب اسلامی بوده و اگر دفاع مقدس نبود مسیر انقلاب عوض می‌شد.

رنجبری با اشاره به برگزاری بیش از ۷۲ برنامه در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت، اظهار داشت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت شعار «ما مقتدریم» ابلاغ شده است که با یک برنامه ریزی، شور حسینی در روزهای اربعین حسینی(ع) در سطح شهرستان ایجاد شود.

وی محوری‌ترین برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس را برشمرد و خاطرنشان ساخت: غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ویزیت رایگان در مناطق محروم، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، اجرای طرح مواسات و همدلی (توزیع بسته‌های معیشتی)، توزیع لوازم‌التحریر و تبلت برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، تولید محتوای مجازی، راه‌اندازی فروشگاه منصف، تجلیل از پیشکسوتان و جهادگران بسیجی، ویژه‌برنامه قطعه‌ای از بهشت به مدت سه شب در جوار شهدای گمنام با حضور سخنرانان و مداحان کشوری و... از جمله این برنامه‌هاست.

ارسال نظرات