خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۶۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان ؛سرهنگ خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ديدار با مديران بيمارستان کوثر سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس گفت: مدافعان سلامت امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و خدمات فراواني به مردم ارائه مي دهند

او افزود: از ابتداي انقلاب تا کنون و بخصوص در هشت سال دفاع مقدس پرستاران و امدادگران خدمات فراواني داشته اند و شهداي زيادي را نيز تقديم به نظام و انقلاب کرده اند.

ايشان تصريح کرد: روحيه جهادي پرستاران و پزشکان و کادر درمان باعث شده است که مقام معظم رهبري چندين بار از شما تشکر کرده است و اين نشان از خدمات شايان شما به نظام و انقلاب است.

سرهنگ خالقيان ادامه داد: رويکرد خدا محوري و ايمان محوري کادر درمان امروز باعث شده است که روحيه داشته باشند و به فاعليت هاي جهادي خود ادامه دهند.

او افزود: تاريخ کمتر به خود اين صحنه ها و جانفشاني هاي کادر درمان را به خود ديده است و تشکر از اين کادر درمان در زبان و بيان نمي گنجد.

ديابي معاون سلامت و دفاع زيستي سپاه استان سمنان ضمن گراميداشت ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس گفت: ارج گذاري کادر درمان امروز قابل بيان نيست و خدمات شما که با پوست و گوشت و استخوان خود در حال خدمات به بيماران کرونايي هستيد ، فضاي روناي سنگيني را براي شما ايجاد مي کند که نمي توان از اين ايثار و از خودگذشتگي شما با زبان و بيان تشکر کرد و انشاالله خداوند پاداش شما را بدهد

معاونت سلامت و دفاع زيستي سپاه استان سمنان تصريح کرد: ياد و خاطره شهداي سلامت را گرامي مي داريم و اميداوريم بتوانيم در کنار شما به نحو احسن وظايف خود را انجام دهيم  و شاهد کاهش شيوع کرونا باشيم.

ابوالفضل منشي زاده مسئول بسيج جامعه پزشکي سپاه استان سمنان در اين ديدار ضمن گراميداشت ايام چهل و يکمين سالگرد دفاع مقدس گفت: امروز کادر درمان رزمندگان مبارزه با کرونا در خط مقدم اين بيماري هستند.

او افزود: در حوزه بسيج جامعه پزشکي بيمارستان کوثر بسيار خوب عمل کرده است و تلاش مي کنيم تا ارتباط با اين بيمارستان بيشتر شود.

ايشان تصريح کرد: در کنار شما مي توانيم به موضوع معنويت افزايي کادر درمان فعاليت کنيم و دانشگاه هاي علوم پزشکي ما را در کنار خود ببينند و با تمام توان در کنار شما فعاليت مي کنيک.

دکتر معماريان مديرعامل بيمارستان کوثر سمنان گفت: سپاه جزو اولين دستگاه هايي بود که از اولين روز هاي کرونا در کنار کادر درمان بوده است.

او افزود: هر کشوري بايد به فکر خودش باشد و نگاه به خارج از کشور نداشته باشد و اين معناي واقعي استقلال است.

ايشان تصريح کرد: سلامت و امنيت مهمترين نعمت ها است و خوشخبتانه کشور ما در امنيت کامل قرار دارد که بسيار مهم است و همه بايد شکرگزار اين موضوع باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها