خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: اجرای بیش از ۱۲۵ برنامه بسیج کارگری، گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دستور کار این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۱۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن خاکسار توده با تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در این برهه زمانی را برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهارداشت: در کشور دارای 14 هزار شهید کارگری بوده که خراسان شمالی سرافراز با تقدیم 814شهید کارگر نقش اساسی در این زمینه ایفا کرده است. 

 

وی با اعلام اینکه کارگران در عرصه دفاع مقدس و جنگ با استکبار و حزب بعث بسیار نقش آفرین بودند، تصریح‌کرد: بسیاری از اعزام‌های کارگران به جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس از مقابل درب کارخانجات و واحدهای تولیدی بوده است.

 

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت جواد الائمه(ع) با اشاره به نقش اثرگذار پشتیبانی خودجوش واحدهای تولیدی در کمک به رزمندگان در دفاع مقدس، افزود: اکنون نیز کارگران و تولیدگران در ارتقای بهره‌وری، بهبود فضای کسب وکار و اشتغال نقش اساسی دارند.

 

خاکسار با اعلام اینکه اسلام برای کار وکارگر ارزش و جایگاه خاصی قائل است، تصریح‌کرد: ماموریت بسیج کارگران و کارخانجات، جذب، تربیت، آموزش و سازماندهی اقشار بسیجی، نشر فرهنگ اسلامی و دینی در محیط کار و هدایت بسیجیان برای کمک به رشد و توسعه مراکز تولیدی و صنعتی است.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات حضرت جوادالائمه(ع) ، از فضاسازی گسترده شهری، عطرافشانی قبور متبرک شهدا، تجلیل از خانوده شهدای کارگری، تجلیل از کارگران رزمنده و ایثارگر، تجلیل از مدیران ایثارگر و رزمنده، برگزاری شیفت ایثار، نشست های اخوته کارگری و کارفرمایی، بازدید از صنایع توسط نخبگان، هکاری بسیجیان در طرح شهید سلیمانی، اعزام گروهای جهادی تخصصی به مناطق محروم،برگزاری مسابقه فرهنگی ، برگزاری مراسم خاطره‌گویی در جمع کارکنان صنایع و کارخانجات استان توسط رزمندگان، افتتاح و راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج کارگری صنفی کامیون داران در سطح استان به عنوان مهمترین برنامه‌های این سازمان یاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها