خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگی مقدس برای نسل های فعلی و آینده است که برای‌ همیشه به یادگار خواهد ماند.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم سردار ناصر باباخانی مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: امسال نیز همانند سال گذشته برنامه تجلیل از یک میلیون پیشکسوت در سراسر کشور برنامه ریزی شده است که ان شاءالله در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سهم استان کرمانشاه ۲۰ هزار نفر است که برنامه ریزی شده با همت مسئولین تمام دستگاه‌ها در سطح استان در هفته دفاع مقدس از این پیشکسوتان تقدیر به عمل آید.

سردار باباخانی گفت: امروز یکی از ثمرات دفاع مقدس فرهنگی است که شما پیشکسوتان عزیز در جبهه های حق علیه باطل در آن دوران خلق کردید و امروز باید این فرهنگ و آن گنجینه گرانبها را پاس بداریم و فرهنگ‌سازی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزنده دفاع مقدس در تثبیت انقلاب گفت: دفاع مقدس دارایی جنبه‌های مختلفی است که هر کدام از آن‌ها می‌تواند مفاهیمی ارزشمند را به نسل امروز منتقل کند.

مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام و مردم عزیز بودند که با از خود گذشتگی و ایثار آیینی را بنا نهادند که برای همگان الگو شد.

وی افزود: ایثار، شهامت، شهادت و مقاومت در مقابل ظلم با هدایت امام راحل فرهنگی ارزشی و ماندگار شد که همه مسائل دیگر را تحت تاثیر خود قرار داده است.

سردار باباخانی اظهار داشت: دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگی مقدس برای نسل های فعلی و آینده است که برای‌ همیشه به یادگار خواهد ماند.

وی گفت: امروز وظیفه ما پیشکسوتان دفاع مقدس و مسئولین این است که این فرهنگ و گنجینه تمام نشدنی دوران دفاع مقدس را به فرزندان خود و نسل های آینده تعمیم دهیم.

ارسال نظرات