خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در جمع عشایر کوچرو استان کرمانشاه گفت: همه وظیفه داریم که برای کاهش دغدغه های عشایر تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۷۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در سفر به استان کرمانشاه در میان عشایر کوچرو ایل ذوله حاضر و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های آنان قرار گرفت.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات جامعه عشایری، اظهار داشت: عشایر کشور از جمله اقشار پر تلاش در زمینه کمک به اقتصاد کشور هستند و همه مسئولان باید تمام تلاش خود را در راستای به حداقل رساندن دغدغه های این عزیزان به کار بگیرند.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: در این ديدار شاهد مشکلاتی در بخش های مختلف از جمله کمبود نهاده های دامی، کم بود سرانه آرد مصرفی،مسائل درمانی و بهداشتی، نداشتن مرتع، عدم حمایت کافی از عشایر و ... بودیم که ان شاءالله تلاش می شود در راستای کاهش این دغدغه ها با مدیران و مسئولان مربوطه جلساتی برگزار و این مشکلات مطرح شود.

سعیدی خاطر نشان کرد: ما به عنوان سازمان بسیج عشایری کشور، هر آنچه از مشکلات عشایر کوچرو در این استان و دیگر استانها را که با کمک سپاه و بسیج حل شود به طور جدی پیگیری خواهیم کرد تا برطرف و به نتیجه برسد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات جامعه عشایری گفت: عشایر از جمله اقشار پر تلاش اما کم توقع کشور هستند که هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس ولایت مداری خودرا به اثبات رسانده و تا به امروز یار و یاور نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند و وظیفه همه ما مسئولان است که دغدغه مندی های آنان را به حداقل برسانیم.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در پایان این دیدار از آقای مراد یوسفی پدر شهیدان علی،محمد و محسن یوسفی که بر اثر برخورد با مین های به جای مانده از جنگ تحمیلی در منطقه فکه در استان خوزستان به شهادت رسیدند با اهدای لوح تقدیری با امضای سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین قدردانی کرد.

ارسال نظرات