فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ با بیان اینکه شهادت یک واژه و راه تمام نشدنی است، گفت: درهمه مراحل حیات باید شهیدانه زیست.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۱۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال وبختیاری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ درحاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس درچلگرد، درگفتگو باخبرنگار ما،شهادت را آرزوی دست یافتنی دانست که هرکسی برای دست یافتن به آن باید به درجه خالص و مخلص شدن برسد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، جان دادن و لایق شدن را بهای گرانقدر در شهیدانه زندگی کردن عنوان کرد و افزود: اگر شهیدانه زندگی کنیم، به شهادت می رسیم.

موسایی، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس را یادآوری رشادت های شهدای عزیزمان برشمرد و اضافه کرد: دفاع مقدس حقیقتا نمایشگاهی از دستاوردهای عظیمی بود، که سالیانِ سال می توانیم از غرفه های تجربه ی فراوان آن در پیشرفت کشورمان استفاده بکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ افزود: نمایشگاه دفاع مقدس در غرفه های مختلف فرهنگی و صنایع دستیف،نمایشگاه عکس و پوستر و ماکت عملیات والفجر۸ در حسینه محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم)شهرچلگرد برپاشده و تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقه مندان به شهدا دایر است.

ارسال نظرات