فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک از اجرای بیش از۹۰برنامه در هفته دفاع مقدس خبرداد.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۸۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی گفت، در هفته دفاع مقدس بیش از۹۰برنامه مختلف در سطح شهرستان بندر سیریک برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت، تقارن این دو مناسبت مذهبی و ملی که هر دو یاد آور حضرت سیدالشهداء علیه السلام و حماسه عاشورا و قیام حق علیه باطل است به ما فرصت این را داده که بیشتر برنامه ها رنگ و بوی معنوی و انقلابی بدهد.
سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی تصریح کرد، در هفته دفاع مقدس بیش از۹۰برنامه فرهنگی،مذهبی،معنوی و ورزشی خواهیم داشت که بیشتر هدف ما زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و تبیین آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است که ریشه آن در فرهنگ و مکتب عاشوراست که در واقع همان تبیین وتشریح اسلام ناب محمدی (ص)و قیام حق علیه باطل است.
سیدفاطمی عنوان کرد،یادواره شهدا، حضور در مزارشهداوعطرافشانی قبور مطهر، طرح نهضت کمک مومنانه، نشست های فرهنگی بصیرتی، برنامه تشریح عملیات هاوخاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و مسابقات ورزشی گرامیداشت یاد شهدا از برنامه‌های مهم این شهرستان در هفته دفاع مقدس است.
وی افزود، در این هفته از۳۱شهریور تا۶مهرماه برنامه ها را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به یاد شهدای عزیز و گرامیداشت حماسه آفرینی آنان برگزار می کنیم و امیدواریم در تببین آرمان های شهدا به مردم و آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت عملکرد مناسبی داشته باشیم و دعای شهدای عزیز در مسیر اعتلای انقلاب و نظام اسلامی بدرقه راهمان باشد.

ارسال نظرات