بی‌شک خلق حماسه جاوید ملت شریف ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر، تا همیشه بر تارک ملت ایران خوش خواهد درخشید.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۳۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس و به پاس قدردانی از ایثار و فداکاری غیورمردان هشت سال جنگ تحمیلی؛ گردهمایی رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان سرخه با عنوان «شکوه ایثار» با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان سرخه؛ علیمحمد مویدی زاده فرماندار و جمعی دیگر از مسولین شهرستانی در فرهنگسرای باران در جمع رزمندگان برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم در این جمع اظهار کرد: بی‌شک خلق حماسه جاوید ملت شریف ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر با رژیم بعث عراق برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است که تا همیشه بر تارک ملت ایران خوش خواهد درخشید.

او افزود: نقش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در خلق این حماسه جاوید بی‌نظیر است و همه مردم و مسئولان کمر همت بسته تا فرهنگ ایثار و شهادت را همه دوران‌ها به ویژه در هفته گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در جهت تدام نظام جمهوری اسلامی ترویج کنیم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان سرخه با بیان اینکه شما رزمندگان به فرموده امام خامنه ای (مدظله) باید خاطرات دفاع را بگویید و نگذارید این دلاوری‌های شما تحریف شود، بیان داشت: جوانان عزیز باید داشته های خود را حفظ کنیم که امروزه اولویت ما بستن راه نفوذ دشمنان است همه باید آماده باشند که انشاءلله پیروزی از آنِ حزب الله است.

گفتنی است این برنامه با تجلیل از ۴۰ رزمنده و ایثارگر شهرستان سرخه همراه بود.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها