خبرهای داغ:

آئین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان در خوی برگزار شد

آئین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان در خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۱۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی در این مراسم، پیشکسوتان و رزمندگان عرصه ایثار و شهادت را گنجینه ای فراموش نشدنی برای انقلاب اسلامی دانست و افزود : امروز ایران اسلامی بر جایگاه خود در دنیای اسلام و جهان پر از تلاطم و امواج ضد اسلام و انقلاب در سایه این رزمندگان و پیشکسوتان می بالد.
وی افزود: سردمداران جهان غرب با پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی همیشه جدال و ستیز داشته و با سیاه نمایی و استفاده از ترفند های رسانه ای سعی در قلیل شمردن دستاورد های انقلاب دارند.
وی گفت: جوانان این مرز و بوم با چیره شدن بر مشکلات فراوانی که در سایه عداوت جهان سلطه و در راس آن آمریکای تروریست و جنایتکار پدیدار شده است، ایران را به جایگاهی والایی در منطقه و جهان رسانده که خود رئیس جمهور و کارشناسان سیاسی جهان به کرات به آن اشاره کرده و پیشرفت ایران اسلامی را باورنکردنی قلمداد کرده اند.
فرمانده سپاه خوی گفت: اوج دشمنی و کینه دشمنان انقلاب با ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی هویدا شد و معاندان نشان دادند که در مقابل عزم و اراده ملت ایران ناتوان و درمانده مانده اند.
لازم بذکر است در این مراسم که با حضور ۳۰۰ نفر از رزمندگان و ایثارگران عرصه دفاع مقدس در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان خوی برگزار شد ، به صورت نمادین از جمعی پیشکسوتان و مدافعان سلامت نیز تجلیل شد.
انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار